روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 764
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزش و تفریحات سالم, ورزشی تاریخ انتشار : 29 بهمن 1398 - 14:51 | | ارسال توسط :
موفقیتی دیگر برای ورزش کیش؛

حضور مربی هندبال بانوان در کلاس مربیگری فدراسیون جهانی

یک مربی هندبال جزیره کیش در نخستین دوره مربیگری ویژه بانوان که زیر نظر مدرس فدراسیون جهانی برگزار می شود، شرکت کرده است.

یک مربی هندبال جزیره کیش در نخستین دوره مربیگری ویژه بانوان که زیر نظر مدرس فدراسیون جهانی برگزار می شود، شرکت کرده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، اولین دوره مربیگری هندبال درجه D جهانی ویژه مربیان درجه یک کشور از روز شنبه ۲۶ بهمن به میزبانی تهران آغاز شده است.

 این دوره که برای اولین بار در ایران برگزار می شود ویژه بانوان و زیر نظر «ایلونا هپکوا» مدرس فدراسیون جهانی هندبال از کشور چک با حضور ۵۷ مربی درجه یک در حال برگزاری است و تا روز شنبه سوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

سحر فرجی مربی شایسته و ارزنده هندبال جزیره کیش که با عملکرد موفق خود و حضور خوب شاگردانش در مسابقات لیگ برتر کشور توانست در این دوره معتبر و جهانی حضور داشته باشد، افتخاری دیگر برای ورزش جزیره کیش به ارمغان آورد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.