روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 33624
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 23 مرداد 1401 - 16:44 | | ارسال توسط :
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

حمایت و سرمایه‌گذاری لازم از ورزش‌های رزمی انجام شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: حمایت‌ و ساماندهی سمن‌های حوزه ورزش و جوانان در دستور کار باشد.
حمایت و سرمایه‌گذاری لازم از ورزش‌های رزمی انجام شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی ظهر یکشنبه در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان و تشکل‌های جوانان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، باذکر این نکته که از دوران کودکی به ورزش علاقه‌مند بودم، اظهارداشت: مهم‌ترین دغدغه حضرت آقا (مدظله‌العالی) و بنده، نسل جوان و بالندگی آن‌هاست چراکه اعتقاد دارم هیچ موضوعی پر اهمیت‌تر از جوانان به خصوص در حوزه گام دوم انقلاب وجود ندارد.

وی، با ذکر این نکته که امیدوارم در دولت جدید بتوانیم بخشی از خلاء استان در حوزه زیرساختی ورزش را پر کنیم، عنوان کرد: بسیاری از استان‌ها در حوزه زیرساختی جلوتر از هرمزگان هستند و هرمزگان نیازمند تلاش مضاعف برای جبران این کمبود است. بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی باید به حوزه ورزش و جوانان تخصیصی یابد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت گسترش سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان، ابراز کرد: ظرفیت برای جوانان و کار جوانان بسیار فراوان است که باید نهایت استفاده را از آن برد که این مهم از طریق گسترش، شناسایی و احصاء سازمان‌های مردم نهاد محقق می‌شود.

وی، با ذکر این نکته که در حوزه سمن‌ها نباید تنها به ثبت و آثار بسنده شود، خاطرنشان کرد: باید به سمن‌های ثبت شده نظارت شود و حمایت‌ و ساماندهی لازم این حوزه در دستور کار باشد تا اثر بخشی مورد نظر محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: سمن‌ها باید جریان بالنده و پرنشاط در استان هرمزگان را گسترش دهند که امری بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به ایجاد توازن میان حوزه ورزش و جوانان، تشریح کرد: باید در راستای برقراری توازن میان حوزه ورزش و جوانان خلاء‌های موجود را پر کرد.

وی، با بیان اینکه استان‌های جنوبی مهد ورزش هستند، عنوان کرد: استان هرمزگان باید بتواند خود را به سطح استان‌های جنوبی و همجوار برساند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته هرمزگان ظرفیت بالقوه‌ای در حوزه ورزش‌های رزمی دارد، تصریح کرد: اگر در حوزه ورزش‌های رزمی سرمایه‌گذاری انجام شود، هرمزگان در سطح بین‌المللی حرفی برای گفتن خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت قدردانی از پیشکسوتان ورزش، ابراز کرد: اگر خدای ناکرده پیشکسوتان را فراموش کنیم به حوزه ورزش لطمه وارد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همواره اعتقاد دارم که ترکیبی از پیشکسوتان و جوانان می‌تواند آینده ورزش استان را شکل دهند، چراکه معتقدم این ۲ مکمل یکدیگر هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، ضمن تاکید بر حمایت از ورزش بانوان استان هرمزگان، گفت: خوشبختانه ورزش بانوان سیر خوبی به خود گرفته است و اعتقاد دارم بانوان هرمزگان نقش خود را در حوزه ورزش کشود ثابت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با اشاره به اهمیت ترویج و تقویت ورزش‌های زورخانه‌ای، تشریح کرد: ورزش‌های زورخانه‌ای برای تقویت روحیه جوانمردی و جوانی مورد حمایت قرار گیرند.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.