روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 21744
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 28 شهریور 1400 - 14:45 | | ارسال توسط :

حمل ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالای اساسی از بنادر کشور

مدیر کل حمل و نقل کالاهای اساسی سازمان راهداری گفت: با تدابیر اندیشیده شده در شهریورماه، تا روز ۲۶ شهریور ماه بالغ بر ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالای اساسی از بنادر کشور حمل شده است.
حمل ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالای اساسی از بنادر کشور

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایلنا ، غلامحسین دغاغله مدیر کل حمل و نقل کالاهای اساسی سازمان راهداری درباره روند ترخیص کالاهای اساسی از بنادر گفت: با تدابیری که خصوصا در شهریورماه اندیشیده شده است، تا روز ۲۶ شهریورماه بالغ بر ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالای اساسی از بنادر کشور حمل کرده‌ایم.

وی افزود: بنا بر اطلاعات دریافتی حدود ۸ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام حمل شده است و روند فعالیت حمل و نقل در مرداد و شهریور ماه امسال سرعت بیشتری گرفته است.

مدیر کل حمل و نقل کالاهای اساسی سازمان راهداری افزود: با برگزاری ۲-۳ جلسه عملیاتی بین مدیران دستگاه های متولی و صاحبان کالای دولتی، یکسری فرایندهایی که باعث کند شدن حمل شده بود، برطرف شد و عملیات حمل سرعت بیشتری به خود گرفت.

| منبع خبر : خبرگزاری ایلنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.