روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 10440
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 09 آذر 1399 - 7:36 | | ارسال توسط :
استاندار هرمزگان:

خدمات شهید فخری زاده ماندگار می شود

استاندار هرمزگان گفت: شهید دکتر محسن فخری زاده در طول عمر با برکت خویش، در راه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران کوشش و مجاهدت فراوانی داشت و خدمات ارزنده این محقق پرتلاش و مدیر خدوم و انقلابی برای همیشه ماندگار خواهد بود.

استاندار هرمزگان گفت: شهید دکتر محسن فخری زاده در طول عمر با برکت خویش، در راه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران کوشش و مجاهدت فراوانی داشت و خدمات ارزنده این محقق پرتلاش و مدیر خدوم و انقلابی برای همیشه ماندگار خواهد بود.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، فریدون همتی با صدور اطلاعیه ای افزود: اقدام تروریستی استکبار جهانی و صهیونیست‌های جنایتکار در به شهادت رساندن این مرد بزرگ نمی تواند خللی در عزم و اراده استوار ملت ایران در راه دستیابی به پیشرفت های علمی، وارد کند و جمهوری اسلامی ایران ضمن برخورد قاطعانه و انتقام سخت از عوامل این اقدام تروریستی، با قدرت به راه تعالی خود ادامه می‌دهد.

وی،  با محکوم کرن ترور ناجوانمردانی دانشمندهسته ای ، شهادت دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده معظم این شهید بزرگوار، تسلیت گفت.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.
به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.