روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 27971
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 21 اسفند 1400 - 15:57 | | ارسال توسط :

خدمات مطلوب به مسافران، اولویت ستاد تسهیلات نوروزی

مسئول اداره امور سازمان منطقه آزاد کیش ارائه خدمات مطلوب به گردشگران را اولویت کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی برشمرد.
خدمات مطلوب به مسافران، اولویت ستاد تسهیلات نوروزی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سعید پورزادی در سومین نشست ستاد تسهیلات نوروزی ۱۴۰۱ بر مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف، فراهم ساختن الزامات فضای سبز، نورپردازی‌های معابر، مسیرها، و ایمن‌سازی اسکله‌های تفریحی تاکید کرد.

وی افزود: برای ساماندهی و ایجاد ظاهری شایسته در ناوگان حمل و نقل عمومی، کارکنان و نظارت شبانه روزی بر چگونگی ارائه خدمات این حوزه نیز تمهیدات ویژه در نظرگرفته و اعمال شود.

سعید پورزادی بر آمادگی کامل نیرو‌های آتش‌نشانی و امدادی در جزیره کیش و بندر چارک نیز تاکید کرد.

مسئول اداره امور سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد ساماندهی جدی بازار‌های میوه و تره‌بار و بازار ماهی در حوزه تامین کالا‌های اساسی نیز در اولویت قرار گیرد.

سعید پورزادی با تاکید بر ایجاد اوقاتی با خاطرات ماندگار برای گردشگران، بر استفاده از ظرفیت‌های ائمه محترم جمعه کیش از طرح‌های فرهنگی و هنری در حوزه گردشگری استقبال کرد.

مسئول اداره امور سازمان منطقه آزاد کیش از تامین و ذخیره‌سازی آب، برق و سوخت مورد نیاز جزیره در ایام نوروز خبر داد و بیان داشت: تامین داروی برای داروخانه‌ها و افزایش کادر درمان و تجهیزات پزشکی نیز به میزان کافی انجام شده است.

پورزادی با اشاره به بررسی شرایط میزبانی جزیره هندورابی، بر لزوم توجه به محدودیت‌ها، معضلات زیست محیطی و آسیب به محدوده تخم‌گذاری لاک‌پشت‌ها اشاره داشت و دستوراتی نیز در خصوص استقرار پایگاه هلال‌احمر، آمادگی پزشکی و چادر برای شرایط خاص صادر کرد.

اطلاع‌رسانی همیشگی به مسافران و گردشگران، نظارت دقیق بر نرخ کالا و خدمات، افزایش ساعات کار بانک‌ها و مراکز تجاری با هدف خدمت‌رسانی ممتاز به گردشگران، رسیدگی لحظه‌ای به شکایات در کمیته نظارت، از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح و بررسی شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.