روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 16658
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 03 اردیبهشت 1400 - 14:51 | | ارسال توسط :

خودنمایی شعله‌های گاز میدان گازی جزیره کیش

سرپرست امور زیربنایی معاونت عمرانی منطقه آزاد کیش با اشاره به شعله‌های گاز در جنوب غربی جزیره گفت: عملیات تست چاه‌ها و سوزاندن گاز بخشی از فرایند طرح توسعه میدان گازی کیش درحال اجرا است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حسن قلی نژاد افزود: با اجرای عملیات توسعه میدان گازی کیش و با هدف انجام آزمایش‌های مورد نیاز، شعله‌های کنترل شده‌ای در جنوب غربی جزیره کیش مشاهده می‌شود که با رعایت ایمنی انجام شده است.
سرپرست امور زیربنایی معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: شرکت نفت و گاز پارس به عنوان مجری طرح توسعه میدان گازی جزیره کیش در مکاتبه با سازمان نسبت به اخذ مجوز و اجرای مرحله فعال شدن فلر‌ها اطلاع رسانی کرده است.

‎وی افزود: قرار بود این مرحله در اسفند سال گذشته انجام شود که شرکت در فروردین نسبت به روشن کردن فلر‌ها برای تست‌های لازم اقدام کرده و تا آخر اردیبهشت نیز به پایان می‌رسد.

وی گفت: عملیات جریان دهی، تست چاه‌ها و سوزاندن گاز بخشی از فرایند طرح توسعه است و این اقدامات به معاونت عمرانی، شرکت عمران و خدمات و محیط زیست سازمان منطقه آزاد اطلاع داده شده و نظارت‌های لازم اعمال می‌شود.

وی افزود: با تشکر از برخی ساکنان کیش که بخاطر احساس مسئولیت، مراتب را با نگرانی دنبال و اطلاع رسانی کردند، اعلام می شود همه استاندارد‌ها در این باره لحاظ شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.