روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 41839
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 06 تیر 1402 - 15:07 | | ارسال توسط :

دبیرکل فدراسیون جهانی کلیستنیکس: پیشنهاد میزبانی کیش از جام‌جهانی ارائه می‌شود

دبیرکل فدراسیون جهانی کلیستنیکس و استریت ورک اوت گفت: پیشنهاد میزبانی کیش از مسابقات جام جهانی این رشته ورزشی، به فدراسیون جهانی ارائه می‌شود.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«بهادر رزاقی» روز سه شنبه با اشاره به برگزاری مسابقات ملی کلیستنیکس در بازی‌های ساحلی کیش گیمز ۲۰۲۳،‌ اظهار کرد: سطح مسابقات در این رویداد ورزشی نشان داد که کیش توان میزبانی از مسابقات جام جهانی کلیستنیکس را دارد.

وی سطح رویداد ورزشی کیش گیمز را عالی ارزیابی کرد و افزود: این رویداد تمامی استانداردهای بین المللی را دارا بود.

دبیرکل فدراسیون جهانی کلیستنیکس و استریت ورک اوت با بیان اینکه برای اولین بار مسابقات ملی این رشته ورزشی خارج از تهران و در کیش برگزار شد، اضافه کرد:‌ کیش گیمز برای اولین بار در ایران میزبان مسابقات ملی بانوان در رشته ورزشی کلیستنیکس بود که مجوزهای لازم از وزارت ورزش و جوانان را داشت.

وی کیفیت مسابقات، امکانات مهیا شده برای تیم‌های ورزشی و برنامه ریزی دقیق را از ویژگی‌های کیش گمیز ۲۰۲۳ برشمرد و گفت: قطع یقین شاهد ارتقاء این رویداد ورزشی برای دوره‌های بعدی خواهیم بود.

کلیستنیکس یک رشته ورزشی یا سبک تمرینی است که در آنها از وزنه استفاده نمی‌شود و تنها از وزن بدن به عنوان عامل مقاومت کننده (resistance) استفاده می شود.

بیش از یکهزار و ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور در قالب بازی‌های ملی کیش گیمز ۲۰۲۳ در جزیره زیبای مرجانی کیش حضور یافتند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.