روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 7182
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 24 شهریور 1399 - 9:04 | | ارسال توسط :
رئیس پلیس فتا کیش

درهم تنیدگی سال تحصیلی جدید با فضای مجازی

رئیس پلیس فتا کیش در خصوص افزایش میزان استفاده فرزندان و پایین آمدن سن استفاده کنندگان از فضای مجازی هشدار داد: والدین باید همراه و مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند.
درهم تنیدگی سال تحصیلی جدید با فضای مجازی

رئیس پلیس فتا کیش در خصوص افزایش میزان استفاده فرزندان و پایین آمدن سن استفاده کنندگان از فضای مجازی هشدار داد: والدین باید همراه و مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا رضایی”  اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید که با ویروس منحوس کرونا همراه است، فرزندان به ناچار مجبور به استفاده از اینترنت برای فراگیری دروس خود می باشند این مهم تأثیر زیادی بر حفظ سلامتی فرزندان و دور ماندن آنها از بیماری مطرح روز دنیاست ولی از سویی می تواند زمینه ساز بیماریهای جسمی بدلیل استفاده زیاد از اینترنت و برخی مشکلات، جرایم و آسیب های دیگری شود که در دنیای مجازی روز به روز در حال رشد و افزایش است.

رئیس پلیس فتا کیش اعلام داشت: اعتیاد اینترنتی، دسترسی دانش آموزان به محتوای های نامناسب سن آنها، خریدهای ناموفق اینترنتی و گرفتار شدن در دام کلاهبرداران سایبری نمونه ای از این آسیب هاست.

سرهنگ رضایی ضمن هشدار به والدین در خصوص استفاده فرزندانشان از فضای مجازی، افزود: بهترین راهکار برای جلوگیری از ایجاد مشکلات برای فرزندان در فضای مجازی بالا بردن سطح دانش و آگاهی های والدین در خصوص آسیب های این فضا و همچنین اختصاص یکدستگاه هوشمند (گوشی، تبلت، رایانه) مشترک با سایر اعضای خانواده می تواند کارساز باشد.

وی درپایان با تأکید بر خدمات رسانی آنلاین پلیس فتا در حوزه‌های مختلف به ویژه دریافت مشاوره خاطر نشان کرد: همشهریان گرامی می توانند هر گونه مشاوره و راهنمایی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir ، بخش فوریت‌های سایبری به صورت آنلاین دریافت نمایند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : پایگاه خبری پلیس
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.