روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 11114
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 25 آذر 1399 - 6:11 | | ارسال توسط :

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در کیش

فرمانده انتظامی ویژه کیش از دستگیری کلاهبرداران ۴۰ میلیارد ریالی در جزیره کیش خبر داد.
دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در کیش

فرمانده انتظامی ویژه کیش از دستگیری کلاهبرداران ۴۰ میلیارد ریالی در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اصغرجمالی امروز با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر سوء استفاده افرادی با نام دو شرکت تجاری برای صدور ویزای اقامت درکانادا و دریافت مبالغی از شهروندان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های پلیسی مشخص گردید این اقدام متهمان کلاهبرداری است و با به کار بردن شگردهای خاص تحت عنوان متخصص در امور اخذ روادید کانادا و ارسال تصاویر ویزاهای جعلی به عنوان نمونه به متقاضیان، آنان را فریب داده و وجه زیادی دریافت می کردند.

جمالی افزود: متهمان با قراردادن تصویر روادید جعلی در صفحه فضای مجازی خود سعی در جذب مشتریان داشتند و پس از دریافت وجه به بهانه های مختلف سیر مراحل صدور را به تعویق انداخته و بعد از اعتراض متقاضیان مبنی بر طولانی شدن زمان تحویل روادید گاهاً با عدم پاسخ و تهدید مواجه می شدند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش تصریح کرد: با حمایت دستگاه قضایی و پیگیری ۳۵ نفر شاکی هر دو متهم دستگیر که در بازرسی از محل حضور آنها اوراق جعلی کشف و  به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : پایگاه خبری پلیس
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.