روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13510
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 13 بهمن 1399 - 19:23 | | ارسال توسط :

دستگیری ۲۵ هنجارشکن در جزیره کیش

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش از دستگیری ۲۵ نفر افراد هنجارشکن در اجرای طرح رعد در پارک‌ها و تفرجگاه‌های جزیره کیش خبر داد.

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ سید مسعود میرحسینی، گفت: با اجرای این طرح  ۲۵ نفر افراد هنجار شکن شامل سارق، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در پارک‌ها و تفرجگاه‌های کیش دستگیر شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به برخورد قاطع و در چارچوب قانون پلیس با هنجار شکنان حوزه عفاف و حجاب و سگ گردانی در خیابان‌های جزیره کیش، افزود: برخورد با هنجارشکنان و افرادی که اقدام به سگ گردانی می‌کنند از خواسته‌های مردمی بوده و در دستور کار پلیس کیش قرار دارد و در چارچوب مقررات با این هنجار شکنان برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس پیشگیری کیش افزود: در برگزاری این طرح دادستان کیش حمایت‌های لازم را داشته و مجوز‌های مورد نیاز را صادر کردند، پرونده‌های متهمان تکمیل و برای رسیدگی به مرجع قضائی ارجاع داده شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش هدف از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی را تحقق بهینه مطالبات مردمی عنوان و تاکید کرد: برای موفقیت در این عرصه، پلیس آمادگی بهره مندی از ظرفیت مردمی را دارد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.