روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 33794
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 29 مرداد 1401 - 12:54 | | ارسال توسط :

دستگیری ۴۸ مجرم با اجرای طرح امنیت محله محور در کیش

رئیس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش از اجرای طرح امنیت محله محور رعد و دستگیری ۴۱ فرد مجرم و متخلف در کیش خبر داد.
دستگیری ۴۸ مجرم با اجرای طرح امنیت محله محور در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ سید مسعود میرحسینی گفت: طرح امنیت محله محور (رعد) با هدف برخورد با سارقان، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و افراد بدون مکان بصورت ویژه در زمان‌های متفاوت اجرا می‌شود.

وی افزود: ۱۰ نفر از سارقان به دلیل سرقت کندانسور کولر، گوشی و کابل، ۲ نفر مالخر و بیش از ۱۰ نفر نیز به جرم توزیع مواد مخدر به همراه افراد بدون مکان در پارک‌ها و سواحل کیش با حمایت دستگاه قضایی دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از توقیف ۵۴ دستگاه موتور شارژِی که بیش از نیمی از آن‌ها متعلق به این افراد بود خبر داد و گفت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی جزیره کیش از وجود افراد متخلف در سواحل، پارک‌ها و مکان‌های متروکه به صورت مستمر اجرا می‌شود.

سرهنگ سید مسعود میرحسینی تصریح کرد: فعال سازی پایش تصویری و نصب دوربین‌های چهره خوان تقویت کننده اجرای مأموریت‌های پلیس با هدف بازدارندگی و ورود افراد متخلف به کیش و تسریع در روند حضور میدانی پلیس در نقاط آلوده خواهد شد و امیدواریم متولیان امر به وعده‌های خود با هدف حفظ امنیت پایدار کیش عمل کنند.

وی افزود: یکی از طرح‌های پلیس؛ آموزش همگانی در محل به جوانانی است که بی هدف در پارک‌ها و بوستان‌ها پرسه می‌زنند و امید است با مشارکت خانواده ها، مدیریت کارفرمایان و کمک مراکز مشاوره شاهد حضور بی هدف جوانان در سطح معابر، پارک‌ها و سواحل و گرفتار شدن آن‌ها در دام سوداگران مرگ نباشیم.

رئیس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش از مشارکت مردم و تماس با ۱۱۰ به منظور برخورد با افراد بدون مکان، سارقان و فروشندگان مواد مخدر تقدیر کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.