روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 37890
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 09 بهمن 1401 - 16:59 | | ارسال توسط :

دستگیری ۹ سارق سابقه دار درجزیره کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از انهدام باند سارقان منازل و ادارات دولتی و کشف میلیاردی اموال مسروقه در جزیره کیش خبر داد.
دستگیری ۹ سارق سابقه دار درجزیره کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ علی اصغر جمالی گفت: پس از وقوع چندین فقره سرقت منازل و ادارات دولتی، این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه کیش قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان پلیس آگاهی به ۹ نفر از سارقان سابقه دار و محکومان تازه آزاد شده از زندان که دارای بیش از ۲۰ فقره سابقه محکومیت بودن مشکوک و تحقیقات تکمیلی را آغاز کردند.

سرهنگ جمالی افزود: سارقان به صورت سازمان یافته وارد منازل، دکل‌های مخابراتی اپراتور‌ها تلفن همراه و ادارات دولتی می‌شدند و اقدام به سرقت تجهیزات، کابل‌های ارتباطی و سایر اقلام می‌کردند.

وی افزود: در دو عملیات غافلگیرانه پلیس، سارقان دستگیر و به سرقت‌های انجام شده اعتراف کردند.

سرهنگ جمالی گفت: در این عملیات بیش از ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: براساس برآورد کارشناسان، ۳ میلیارد ریال طلا و بیش از ۲ میلیارد کابل‌های ارتباطی و سایر اقلام سرقت شده از مخفیگاه متهمان کشف شد و به ۳ مال باخته تحویل داده شد.

سرهنگ جمالی کفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با توصیه به شهروندان برای رعایت موارد امنیتی و تجهیز منازل خود به سیستم‌های بازدارنده، خاطرنشان کرد: ساکنان با رعایت هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس پیرامون پیشگیری از جرایم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.