روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 9615
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 19 آبان 1399 - 7:05 | | ارسال توسط :

دستگیری ۸ سارق در طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری 8 سارق و توقیف 22 خودرو در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این جزیره خبر داد.
دستگیری ۸ سارق در طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس کیش

 فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری ۸ سارق و توقیف ۲۲ خودرو در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این جزیره خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور کاهش جرائم و ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی با تلاش مضاعف کارکنان این فرماندهی در ۷۲ ساعت گذشته تعداد ۸ نفر از سارقین و خریداران اموال مسروقه، ۱۲ نفر معتاد و خرده فوش مواد مخدر در جزیره کیش دستگیر و بیش از ۲۲۰ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

وی افزود: پس از تحویل بیش از  18  فقره از اموال مسروقه به صاحبان آن ، متهمان جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام گردیدند.

فرمانده پلیس کیش گفت: توقیف ۲۲ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتور شارژی متخلف از دیگراقدامات صورت  گرفته در این طرح بوده است.

سرهنگ جمالی همچنین اضافه کرد: اقلام سرقتی معمولاً از اماکن متروکه و منازلی که ساکنان آن در آنجا حضور نداشته اند به سرقت رفته است که با بررسی های انجام شده منشاء بسیاری از این موارد اعتیاد بوده که به خاطر آن دست به سرقت می‌زنند.

جمالی یادآور شد: در طول برگزاری این طرح دادستان کیش حمایت های لازم را داشته و مجوزهای مورد نیاز را صادر کردند، پرونده های متهمان تکمیل و برای رسیدگی به مرجع محترم قضائی ارجاع داده شده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش موفقیت مطلوب در این طرح ها را حاصل همکاری و مشارکت بسیار خوب شهروندان از طریق تماس با ۱۱۰ دانست و از شهروندان خواست جهت حفظ امنیت پایدار با پلیس همکاری داشته باشند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.