روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 12777
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 28 دی 1399 - 18:11 | | ارسال توسط :

دفاع از ولایت تا پای جان ویژگی بارز حضرت فاطمه زهرا

امام جمعه موقت تهران در اجتماع بزرگ فاطمی در کیش گفت: ولایتمداری و دفاع از ولایت تا پای جان از صفات بارز حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بود.

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداو سیما، آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به فضائل و ویژگی‌های والای حضرت فاطمه زهرا (س) در ابعاد مختلف، گفت: دفاع از حق، ایستادگی در برابر ظلم، نوع دوستی، وفاداری و اقامه نماز اول وقت از مظاهر وآثار محبت حضرت زهرا (س) بود.
امام جمعه موقت تهران، افزود: بعد از گذشت چهل و یک سال از انقلاب اسلامی، دشمنان از تمامی فرصت‌ها از جمله فضای مجازی استفاده می‌کنند و به دنبال ضربه زدن به جایگاه ولایت هستند، اما ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور در تمامی صحنه‌ها اثبات کرده است که همواره پشتیبان ولایت است و هیچگاه، ولی زمان خود را تنها نمی‌گذارد.
وی با اشاره به خسارت‌های ناشی از کرونا در کشور، کمک‌های مومنانه را از مصادیق و آثار محبت حضرت فاطمه زهرا (سام الله علیها) در جامعه برشمرد و گفت: در شرایطی که در کشور‌های غربی افراد در صف‌های طولانی به انتظار غذا می‌ایستادند در کشور ما خیران با حفظ کرامت انسانی به خسارت دیدگان کمک کردند.
اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور صد‌ها نفر از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در فضای باز مسجدحضرت زینب (س) برگزار شد.
عزاداران در این مراسم با نوحه خوانی و سینه زنی در سوگ شهادت بانوی دو عالم، یاس نبوی حضرت زهرای اطهرسلام الله علی‌ها اشک ماتم ریختند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.