روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 40413
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1402 - 16:40 | | ارسال توسط :

دلال‌ها نمی‌گذارند جوجه با قیمت مصوب به دست مرغدار برسد

دبیر کانون مرغداران گوشتی کشور گفت: جوجه یکروزه با قیمت مصوب به دست مرغدار نمی‌رسد، زیرا دلال‌هایی در این بین وجود دارند که قیمت‌ها را بالا می‌برند.
دلال‌ها نمی‌گذارند جوجه با قیمت مصوب به دست مرغدار برسد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،پرویز فروغی ، در پاسخ به اینکه آیا قیمت جدید مصوب مرغ زنده یعنی کیلویی ۵۲ هزار تومان می‌تواند هزینه‌های مرغداران را پوشش دهد یا خیر؟ گفت:تعیین قیمت هر کیلو ۵۲ هزار تومان برای مرغ زنده بر مبنای جوجه ۱۵ هزار و ۹۰۰ تا ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومانی است که اگر جوجه با این قیمت پیدا شود نرخ مذکور برای مرغ زنده نسبتا قابل قبول است.

وی ادامه داد: ولی مرغداران در حال حاضر جوجه را با قیمت‌های بالاتر خریداری می‌کنند.

دبیر کانون مرغداران گوشتی کشور افزود: جوجه با قیمت ۱۵ هزار تومان به دست مرغدار نمی‌رسد. دلال‌هایی در این بین وجود دارند که اجازه نمی‌دهند جوجه با قیمت مصوب به دست مرغداران برسد.

وی تصریح کرد: گفته می‌شود مرغداران جوجه را گران نخرند یا اگر گران خریدند اطلاع دهند. مرغدار چگونه می‌تواند کسی که سالهاست با آن کار می‌کند و جوجه خود را از آن خریداری می‌کند، معرفی کند؟  این یعنی مرغدار دیگر نمی تواند جوجه مورد نیاز خود را تأمین کند. ضمن اینکه مدارکی هم برای اثبات آن ندارند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.