روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 21136
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 12 شهریور 1400 - 12:05 | | ارسال توسط :

ذوالفقارنسب: تعدادی از بازیکنان در حد تیم‌ملی نیستند/ مقابل سوریه شانس آوردیم

یک کارشناس فوتبال گفت: تعدادی از بازیکنانی که در ترکیب بازی کردند در حد تیم ملی نیستند و سه، چهار نفر از این بازیکنان خیلی وقت دارند که به تیم ملی برسند.
ذوالفقارنسب: تعدادی از بازیکنان در حد تیم‌ملی نیستند/ مقابل سوریه شانس آوردیم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،بیژن ذوالفقارنسب درباره پیروزی ایران مقابل سوریه اظهار کرد: نقطه امیدی در این بازی برایمان باقی نماند و کاملا مشهود بود که این تیم نسبت به بازی‌های منامه در همه نقاط زمین بسیار متفاوت بود. از لحاظ روحی، از لحاظ تاکتیکی و چیدمان بازیکنان و عملکرد آن‌ها حتی سایه تیم ملی واقعی کشورمان نبود. بسیار باید خوشحال باشیم با سه امتیاز از این بازی خارج شدیم.

او ادامه داد: این نشان می‌دهد وقتی تیم ملی کشوری بدون تمرین و بدون اردو می‌شود، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. شانس آوردیم که بازی را واگذار نکردیم و اصلا این تیم در قواره تیم ملی ایران نبود. نبود بازیکنی مثل آزمون تاثیرگذار بود اما بازیکنان شاخص خوبی هم بودند که کنار ماندند. سه چهار بازیکنی که در ترکیب بازی کردند، در حد تیم ملی نبودند.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: در لیگمان شاید بیش از ۱۵ بازیکن داریم که بهتر از سه، چهار بازیکن هستند که مقابل سوریه در ترکیب تیم ملی حضور داشتند. این بازیکنان حتی به تیم ملی دعوت نشدند و در نتیجه تیم ملی را مقابل سوریه بسیار متوسط دیدم. حتما باید تمرینات منظم و بهتر انجام شود. درست است که مربی درگیر بیماری بود اما آسمان به زمین نیامده و افراد دیگری هستند که حتی به صورت موقت می‌توانند تیم را به درستی رهبری و هدایت کنند و چیدمان صحیحی داشته باشند.

او با بیان اینکه “تعدادی از بازیکنان که در ترکیب بازی کردند در حد تیم ملی نیستند،” گفت: سه، چهار نفر از این بازیکنان خیلی وقت دارند که به تیم ملی برسند و مقابل سوریه شانس آوردیم. اگر با این ترکیب و با این نفرات مقابل عراق بازی کنیم به مشکل برمی‌خوریم و در نهایت ممکن است ببازیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.