روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19369
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 21 تیر 1400 - 14:17 | | ارسال توسط :

رئیسی در دیدار با آوایی: سازمان تعزیرات باید نقش موثرتری در ثبات بازار ایفا کند

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد که سازمان تعزیرات باید با همکاری دستگاه‌های نظارتی نقش موثرتری در تنظیم بازار و برقراری ثبات و آرامش در معیشت و سفره مردم ایفا کند.
رئیسی در دیدار با آوایی: سازمان تعزیرات باید نقش موثرتری در ثبات بازار ایفا کند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا ، سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری پیش از ظهر امروز دوشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.
آوایی در این دیدار با تبریک انتخاب آیت‌الله رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات وزارتخانه تحت مدیریت خود ارائه کرد.
رئیسی نیز در این دیدار ضمن تشکر از تبریک وزیر دادگستری و گزارش وی، با اشاره به ضرورت تنظیم بازار و برقراری ثبات و آرامش در معیشت و سفره مردم و نقش سازمان تعزیرات در این زمینه گفت: این سازمان باید با همکاری سازمان‌های نظارتی در زمینه مقابله با گران‌فروشی و قاچاق کالا نقش موثرتری ایفا کند.
رئیس جمهور منتخب افزود: باید ضمن آسیب‌شناسی اقدامات و وضعیت فعلی سازمان تعزیرات، طرح تحولی برای این سازمان تدوین شود تا ساختار، جایگاه و فرآیندهای آن اصلاح شده و بهبود یابند.
رئیسی در بخش دیگری از سخنانش تعدد و تنوع شوراهای عالی، کنوانسیون ها و مجامعی را که وزرا عضو آنها هستند، مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: باید ساز و کاری اندیشیده شود تا این مشکل نظام اداری در راستای تسهیل فعالیت‌ها و اقدامات هر وزارتخانه اصلاح شود.
رئیس جمهور منتخب اضافه کرد: این ساز و کار همچنین باید باعث کاهش تعداد جلساتی شود که وزرا بخش قابل توجهی از وقت روزانه خود را به حضور در آنها اختصاص می دهند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.