روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 34224
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 11 شهریور 1401 - 14:51 | | ارسال توسط :

راهپیمایی اربعین قدرت نمایی جبهه مقاومت برابر صف آرایی دشمنان است

امام جمعه کیش گفت: راهپیمایی اربعین حسینی جلوه ای از قدرت نمایی جبهه و محور مقاومت برابر صف آرایی دشمنان و ایدئولوژی زور و تزویر است.
راهپیمایی اربعین قدرت نمایی جبهه مقاومت برابر صف آرایی دشمنان است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با اشاره به آغاز راهپیمایی اربعین حسینی اظهار داشت: هم اکنون این کنگره بین اللملی در کشور جنب و جوشی بزرگ را ایجاد و کاملا به صورت خود جوش و مردمی در حال برگزاری است.
وی اضافه کرد: شور و حب حسینی یکی دیگر از ابعاد این کنگره بوده و لازم است به ابعاد بین المللی اربعین به عنوان عاملی برای وحدت مذاهب اسلامی و ادیان خدایی مورد توجه قرار بگیرد.
وی یادآور شد: این راهپیمایی علاوه بر جلوه های مذهبی، نوعی قدرت نمایی جبهه و محور مقاومت علیه زور و تزویر و صف آرایی دشمنان جهان اسلام و تشیع  است.
امام جمعه کیش همچنین با اشاره به نامه صیادان این جزیره برای جلوگیری از صید ترال اظهار داشت: این اقدام به واسطه اینکه صیدگاه های صیادان را به شدت تهدید می کند باسد ساماندهی شود.
وی گفت: در این راستا باید گشت دریابانی و شیلات را تقویت شده در صورت لزوم از گشت نیروی دریایی سپاه پاسداران هم استفاده شود.
حسن زاده همچنین بر تعیین تکلیف شرکت کیش ایر تاکید کرد و افزود: این شرکت یکی ار سرمایه های مردم این جزیره است و باید به دامان آنها باز گردد.
وی با اشاره به اینکه سه ماه قبل از شورای سیاست گداری ائمه جمعه کشور در خواست واگذاری مسند امامت جمعه را داشته و هم اکنون پذیرفته شده است گفت: از مردم، بومیان، نیروهای فرهنگی و نظامی و سرمایه گذاران و کسبه و بازار جزیره و جامعه روحانیت طلب حلالیت دارم.
حجت الاسلام حسن زاده یادآور شد: حجت الاسلام بی‌نیاز به عنوان امام جمعه جدید کیش معرفی خواهد شد و معتقدم با حضور این روحانی قطار فرهنگ جزیره با شتاب بیشتر به سمت قله حرکت خواهد کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.