روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 25130
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 04 دی 1400 - 9:37 | | ارسال توسط :

راهیابی ژیمناست کیش به مسابقات جهانی باکو

محمد سعید آبادی، ژیمناست کیش با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های انتخابی تیم ملی مجوز شرکت در مسابقات جهانی باکو را کسب کرد.
راهیابی ژیمناست کیش به مسابقات جهانی باکو

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، رقابت‌های انتخابی تیم ملی ترامپولین با حضور ژیمناست‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، اصفهان، مرکزی، مازندران و جزیره کیش برگزار شد.

آریا مام‌عبدالله، محمد سعیدآبادی، امیرحسین حسینی، متین حاجی، محمدمهدی نجفی، امیررضا مسگری، امیر فراهانی و ابوالفضل کیماسی در رده‌های اول تا هشتم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزش ژیمناستیک است و بر روی تشک فنری اجرا می‌شود و ورزشکاران با انجام پرش و حرکات نمایشی (پشتک و وارو) امتیاز کسب می‌کنند.

مسابقات این رشته که به صورت یک نفری و ۲ نفری انجام می‌شود برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بخش‌های ورزش ژیمناستیک به بازی‌های المپیک سیدنی استرالیا راه یافت.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.