روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 9303
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 10 آبان 1399 - 7:23 | | ارسال توسط :
برگ زرینی در کارنامه مدیریت طیبی

راه اندازی سیستم هوشمند تاکسی اینترنتی در کیش

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: در راستای ساماندهی خدمات حمل و نقل عمومی سیستم هوشمند تاکسی اینترنتی با بهره گیری از ظرفیت تاکسی های جزیره کیش به کیشوندان خدمات رسانی خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: در راستای ساماندهی خدمات حمل و نقل عمومی سیستم هوشمند تاکسی اینترنتی با بهره گیری از ظرفیت تاکسی های جزیره کیش به کیشوندان خدمات رسانی خواهند کرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، سیستم حمل و نقل عمومی در جزیره کیش در سال های نه چندان دور به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری جزیره در کشور مطرح بود اما چند سالی است که به دلایل مختلف از جمله تغییر مدیریت های مستمر و عدم توجه به وضعیت خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی و به روز رسانی خدمات در این حوزه، سیستم حمل و نقل عمومی در کیش دچار یک پس رفت و عقب ماندگی از سیستم های حمل و نقل دنیا و حتی در برخی موارد داخل کشور شده یود.

با واگذاری مدیریت حمل و نقل به یک مدیر جوان که به سرعت توانست توانمندی، دانش و هنر مدیریت خود را در این عرصه به منصه ظهور برساند در روزهای گذشته شاهد انعقاد تفاهم نامه ای در راستای حل مشکلات حمل و نقل عمومی و ساماندهی به خدمات رسانی در این بخش، میان شرکت عمران، آب و خدمات با یکی از شرکت های فعال در این حوزه که توانسته است در کشور کارنامه موفقی در ارائه خدمات به روز در عرصه حمل و نقل داشته باشد بودیم که امیدواریم با ارائه خدمات توسط این شرکت به ناوگان حمل و نقل عمومی امیدواریم برای همیشه این دغدغه و نگرانی کیشوندان و مسافران، رانندگان و مسئولان برطرف شود.

بنابراین گزارش، ابوالفضل طیبی در آیین انعقاد تفاهم نامه شرکت عمران، آب و خدمات کیش با شرکت انسپ اظهار کرد: با توجه به شرایط عمومی جزیره کیش و نیاز به بهره گیری از امکانات به روز در سیستم حمل و نقل عمومی برآن شدیم تا پس بررسی و مطالعه دقیق در این حوزه و مذاکره با شرکت های فعال اینترنتی و دانش بنیان در این بخش در کیش و سرزمین اصلی، با شرکت انسپ که یکی از شرکت های موفق در خدمات رسانی اینترنتی در حوزه حمل و نقل عمومی در کشور است قرار داد منعقد کنیم تا از این پس کیشوندان و گردشگران با سهولت و شرایط مناسب تری از خدمات اینترنتی در سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اهمیت ساماندهی سیستم حمل و نقل عمومی در جزیره کیش افزود: تمامی خودروهای فعال در حمل و نقل عمومی جزیره کیش باید تحت نظر مدیریت حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات کیش و با دریافت مجوز از این شرکت در جزیره کیش فعالیت کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این بخش، قاطعانه با متخلفان برخورد می شود.

طیبی با اشاره به اینکه سیستم اینترنتی حمل و نقل عمومی با بهره گیری از ظرفیت تاکسی های جزیره کیش فعالیت خود را آغاز خواهد کرد افزود: همچون گذشته در کنار سیستم اینترنتی، آژانس های جزیره نیز به خدمات رسانی ادامه خواهند داد و هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل عمومی یک فعالیت مکمل در راستای خدمات رسانی بهینه به گردشگران و کیشوندان است.

وی تاکید کرد: هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل عمومی علاوه بر ارائه تسهیلات و خدمات به کیشوندان و مسافران، تسهیلات ویژه و مناسبی نیز برای رانندگان در پی خواهد داشت و آن ها می توانند همانگونه که در سرزمین اصلی رانندگان تاکسی از خدمات اسنپ بهره می برند، خدمات مناسبیاز این شرکت دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش افزود: کیش مقصد اول گردشگری ایران است و باید در حوزه حمل و نقل عمومی نیز سرآمد باشد.

محمد خلج، مدیرعامل شرکت اسنپ نیز در این آیین با اشاره به اینکه در ۱۷۰ شهر کشور خدمات رسانی اینترنتی تاکسی توسط اسنپ صورت می گیرد و رضایتمندی بالایی نیز در این حوزه از سوی مردم وجود دارد افزود: با وجود فعالیت گسترده در کشور همچنان به دنبال بازارهای جدید جغرافیایی در داخل و خارج از کشور هستیم.

وی افزود: اولویت خدمات رسانی در کیش توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره است و مانند سرزمین اصلی تمامی خدمات و تسهیلاتی که به رانندگان ارائه می شود مانند، ارائه تسهیلات در اقلام مصرفی، مذاکره با شرکت ها و تعمیرگاه های مختلف برای خدمات دهی به تاکسی ها، ارائه وام و بسته های حمایتی خط تلفن دائم و .. به رانندگان تحت پوشش سیستم اسنپ در کیش نیز ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت اسنپ با بیان اینکه این شرکت بیش از ۳۰ میلیون کاربر در شهرهای مختلف کشور دارد که با ورود به کیش می توانند از خدمات حمل و نقل عمومی هوشمند جزیره استفاده کنند افزوزد: این سیستم بر روی گوشی ها به سادگی قابل نصب است و تمامی کاربران به سادگی می توانند از خدمات اسنپ برای تردد در جزیره استفاده کنند و مسافران نیز به محض ورود به کیش به می توانند از طریق اسنپ مسیر مورد نظر خود را انتخاب و با تاکسی های جزیره ارتباط برقرار کرده و از خدمات مورد نیاز خود بهره ببرند.

خلج خاطر نشان کرد: ما همه به دنبال جلب رضایت دو طرف ( هم رانندگان و هم مسافران) هستیم و تلاش می کنیم تا با ارائه خدمات مناسب رضایتمندی در بخش حمل و نقل عمومی را بالا ببریم.

امروزه سیستم های حمل و نقل عمومی در دنیا در حال ارتقاء خدمات و به روز رسانی به شکل های متفاوتی هستند به گونه ای که در برخی کشورها و به تازگی در برخی شهرهای کشور شاهد افتتاح سیستم های حمل و نقل عمومی به عنوان تاکسی هوایی هستیم.

جزیره کیش که داعیه تبدیل شدن به شهر هوشمند و پایلوت سازی برای ایران هوشمند است باید در این عرصه در تمامی حوزه ها پیشگام باشد اما تا به امروز تنها آنچه دیده شده شعاری بیش نبوده است و اینک به وجود مدیری جوان و با جسارت ویژه در این بخش امیدواریم که شاهد تحولات بزرگی در این عرصه باشیم.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.