روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 15892
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 15 فروردین 1400 - 16:56 | | ارسال توسط :

رزم حسینی به دلیل ابتلا به کرونا در کمیسیون اقتصادی حاضر نشد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از عدم حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به دلیل ابتلا به کرونا در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
رزم حسینی به دلیل ابتلا به کرونا در کمیسیون اقتصادی حاضر نشد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «مهدی طغیانی» در تشریح نشست بعد از ظهر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیش از این قرار بود «علیرضا رزم حسینی» وزیر صنعت، معدن و تجارت و «کاظم خاوازی» وزیر جهاد کشاورزی پس از پایان تعطیلات نوروزی برای تشریح عملکرد دولت در حوزه تنظیم بازار در پایان سال ۹۹ و برنامه‌ها برای ماه رمضان سال جاری در کمیسیون اقتصادی حاضر شوند.

وی افزود: متاسفانه وزیر صمت به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در جلسه حاضر نشد و وزیر جهاد کشاروزی هم با وجود دعوتی که پیش از این اعلام شده بود، موفق به حضور در جلسه کمیسیون نشدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده، کمیسیون اقتصادی گزارش خود را درباره تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی به ویژه در آستانه ماه رمضان، روز سه‌شنبه به صحن علنی مجلس ارائه خواهد داد و در صحن قرائت می‌شود.

نماینده مردم اصفهان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جلسه با حضور وزرای مذکور، شنیدن نظرات مسوولان دولتی درباره نحوه تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی بود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.