روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 25351
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 09 دی 1400 - 9:15 | | ارسال توسط :

رسانه‌ها و خبرنگاران بازوی حمایتی در حوزه گردشگری کیش

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، رسانه‌ها و خبرنگاران را بازوی حمایتی در حوزه گردشگری دانست و بر نقش موثر آن‌ها در اجرای طرح‌های گردشگری تاکید کرد.
رسانه‌ها و خبرنگاران بازوی حمایتی در حوزه گردشگری کیش

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، جواد جمالی با اشاره به سیاست‌های کلان سازمان در حوزه‌ی گردشگری، افزود: برخی تغییرات در راستای ساماندهی حوزه گردشگری کیش به تازگی آغاز شده و برخی دیگر در حال تکمیل است.

وی گفت: طرح‌های در دست اقدام معاونت گردشگری با همراهی و همکاری تمام فعالان گردشگری جزیره اجرا خواهد شد و اولویت تدوین طرح‌ها توجه به مسایل و مشکلات موجود در بخش گردشگری جزیره است.

جمالی با اشاره به طرح درجه بندی کلوپ‌ها و شناور‌های دریایی افزود: در سال‌های ۹۷و۹۸ درجه‌بندی کلوپ‌ها و شناور‌های دریایی آغاز شده بود که با شیوع ویروس کرونا این طرح متوقف شد.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، افزود: در نظر داریم طرح فوق به همراه طرح‌های دیگری همچون ساماندهی عکاسان و… را به تدریج و با همکاری صنوف مرتبط به انجام برسانیم.

جمالی در خصوص تعیین تکلیف و ساماندهی خانه‌های شبانه در کیش اظهار داشت: این موضوع یکی از دغدغه‌های اصلی معاونت گردشگری است که در نظر داریم با همکاری و تامین نظر جامعه هتلداران کیش طرح متناسبی برای آن اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: اولویت ما در مرحله نخست جامعه هتلداران کیش است چرا که این گروه از مظلومترین گروه‌های فعال در صنعت گردشگری هستند و با اجرای طرح کال سنتر گردشگری کیش این مهم تاثیر بسزایی در حل مشکلات گردشگران خواهد داشت.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: معاونت گردشگری سازمان برای بررسی مشکلات فعالان این عرصه، روز‌های پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح به دیدار‌های عمومی اختصاص داده است و فعالان گردشگری جزیره می‌توانند با هماهنگی به دفتر معاونت مراجعه کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.