روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 49139
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 05 فروردین 1403 - 12:11 | | ارسال توسط :

رشد ۱۲ درصدی سفر‌های هوایی و دریایی به کیش

مدیرعامل شرکت توسعه ومدیریت بنادرو فرودگاه‌های کیش از رشد ۱۲ درصدی سفر‌های هوایی و دریایی در تعطیلات نوروزی امسال به کیش خبر داد.
رشد ۱۲ درصدی سفر‌های هوایی و دریایی به کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، عزت اله محمدی گفت: از ۲۴ اسفند پارسال تا ۳ فروردین امسال ۱۷۶ هزار و ۴۷۱ نفر از مسیر‌های دریایی و هوایی وارد کیش شدند.

وی افزود: آمار ورودی مسافران هوایی و دریایی در این مدت ۱۱۱ هزار و ۸۲۴ نفر است و از این تعداد ۶۰ هزار و ۳۸۷ نفر از مسیر هوایی و ۵۱ هزار و ۴۳۷ نفر از مسیر دریایی وارد کیش شدند.

عزت اله محمدی گفت: آمار خروج مسافران هوایی و دریایی نیز ۶۴ هزار و ۶۴۷ نفر ثبت شده است و ۴۶ هزار و ۶۷۸ نفر از مسیر هوایی و ۱۷ هزار و ۹۶۹ نفر از مسیر دریایی جزیره کیش را ترک کرده اند.

وی افزود: بر اساس آمار‌های ثبت شده از ۲۴ اسفند پارسال تا سوم فروردین امسال ۱۱ هزار و ۶۶۶ دستگاه خودرو سواری وارد کیش شدند.

مدیرعامل شرکت توسعه ومدیریت بنادرو فرودگاه‌های کیش گفت: سامانه ticket.kishports.com نیز برای تهیه بلیت سفر‌های دریایی فعال است و شماره ۴۴۸۸ با پیش شماره ۰۷۶ نیز ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به گردشگران سفر‌های دریایی است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.