روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 7146
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 23 شهریور 1399 - 13:04 | | ارسال توسط :
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس الزامی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس الزامی است و مسئولان مدارس ملزم به رعایت این شیوه نامه‌ها هستند.
رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس الزامی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس الزامی است و مسئولان مدارس ملزم به رعایت این شیوه نامه‌ها هستند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، دکتر حسین فرشیدی در بازدید از مدارس بندرعباس، با اشاره به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، افزود: پروتکل بهداشتی جدید که با همکاری دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان تنظیم شده است از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از سوی مسئولان و دانش آموزان مدارس، شاهد سال تحصیلی سرشار از موفقیت و سلامتی برای دانش آموزان استان باشیم.

فرشیدی در این بازدید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این دو مدرسه را رضایت بخش دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی از خانواده‌ها مایل به  استفاده از ظرفیت های آموزش مجازی در منزل هستند، امیدواریم آن دسته از دانش آموزانی که آموزش حضوری و حضور در مدرسه را انتخاب کرده‌اند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.