روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 29107
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 29 فروردین 1401 - 13:39 | | ارسال توسط :
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

رعایت معیارهای رسانه ای لازمه تحقق کیش ایده آل است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش رعایت اخلاق، داشتن منطق و آزادی بیان را به عنوان سه اصل مهم در حوزه رسانه ها برشمرد که این مهم می تواند جزیره کیش را به منطقه ای ایده آل تبدیل کند.
رعایت معیارهای رسانه ای لازمه تحقق کیش ایده آل است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر ، مهدی کشاورز در نخستین نشست صمیمانه با اصحاب رسانه کیش که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ بر لزوم اهمیت “رعایت اخلاق، داشتن منطق و آزادی بیان” تاکید کرد و گفت: تعامل سازنده اصحاب رسانه با سازمان منطقه آزاد کیش می تواند در حوزه های مختلف تاثیر گذار باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در جامعه عنوان کرد: رسانه ها در امیدبخشی و ترسیم افق روشن و توسعه کیش نقش مهمی را بر عهده دارند.

کشاورز با اشاره به فرمایش امام (ره) که فرمودند” هر کس هر کجا هست کار خود را درست انجام دهد تا مملکت آباد شود” گفت: مهم این است که نقشی داشته باشیم و آن را به خوبی ایفا کنیم.

رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به رعایت استانداردها و انصاف، اظهار داشت: کسی حق ندارد دیگری را قضاوت یا حق کسی را پایمال کند.

مهدی کشاورز بر اهمیت رسالت خبرنگاری در جامعه تاکید کرد و افزود: نباید بدون مستندات در مورد دیگران صحبت کنیم و این که بخشی از واقعیت بیان و بخشی بیان نشود به معنای نادیده گرفتن حق دیگران است و گناه محسوب می شود.

کشاورز تاکید کرد: اصحاب رسانه در راستای فرهنگ سازی باید نقد دلسوزانه و سازنده ای داشته باشند.

وی مرز میان نقد دلسوزانه و مطالبه‌گری را بسیار نزدیک عنوان کرد و افزود: نقد فقط دیدن نقاط منفی نیست بلکه باید منصفانه بوده و نقاط مثبت هم دیده شود و مسئولان، مردم و همچنین رسانه‌ها نیز از این امر جدا نیستند و از آن ها درخواست دارم تا عملکرد سازمان را نیز نقد کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.