روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 29414
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 06 اردیبهشت 1401 - 9:54 | | ارسال توسط :

رقابت های فوتسال جام رمضان کیش با چهار دیدار آغاز شد

رقابت های فوتسال جام رمضان کیش با برگزاری چهار دیدار در سالن چند منظوره المپیک این جزیره آغاز شد.
رقابت های فوتسال جام رمضان کیش با چهار دیدار آغاز شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،رییس هیات فوتبال جزیره کیش روز سه شنبه اظهار داشت: رقابت های فوتسال جام رمضان از با همکاری مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش با حضور ۱۳ تیم در سالن چند منظوره المپیک از شامگاه دوشنبه آغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت نیز ادامه دارد.

منصور پازوکی افزود: در روز نخست این مسابقات چهار دیدار بین هشت تیم برگزار شد که در نتیجه آن آلفا هشت بر صفر  مقابل هاجران، کترینگ گل مریم چهار بر صفر مقابل مقاومت سپاه، لصاروج ۶ بر صفر مقابل ارمک و سرخپوشان سه بر یک مقابل شهید تابش به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه چهار تیم پیروز میدان سه امتیاز روز اول بازی ها را از آن خود کرده اند افزود: در این مسابقات تیم ها در سه گروه به صورت دوره ای رقابت می کنند تا از هرگروه تیم های اول و دوم و ۲ تیم برتر سوم به دور بعد صعود کنند.

پازوکی گفت: بر اساس قرعه کشی گروه  Aاین مسابقات شامل توسعه مدیریت بنادر و فرودگا،ه سرخپوشان، کترینگ گل مریم، مقاومت سپاه، شهید تابش ، گروه B شامل الصاروج، سالود، اهورا ،ارمک و گروهC شامل آلفا ، پاس ناجا ، دانشگاه تهران، مهاجران است.

وی یادآور شد: این مسابقات همه شب از ساعت ۲۱ تا ۲۴ در سالن چند منظوره مجموعه المپیک کیش برگزار می شود.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و چهار برابر میزان  میانگین جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.