روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 11810
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 10 دی 1399 - 10:27 | | ارسال توسط :

رونق اقتصاد کیش با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

مدیرعامل منطقه آزاد کیش اشاره به نبود بیمار کرونایی بستری در بیمارستان کیش، گفت: اصرار ما این است با همکاری مردم و گردشگران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت‌های اقتصادی ادامه داشته باشد.

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، غلامحسین مظفری در گفتگوی خبر ۱۷ سیما مرکز کیش گفت: با شیوع ویروس کرونا در مقطعی بیش از یک ماه جزیره کیش ۱۰۰ درصد قرنطینه شد و در مقاطع بعدی قرنطینه‌های سخت برای مبتلایان به ویروس کرونا در نظر گرفته شد.
وی گفت: با تلاش های انجام شده و همکاری و مشارکت ساکنان ، فعالان اقتصادی و گردشگران دستورالعمل‌های بهداشتی در جزیره رعایت شد.مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: براساس همین رعایت ها در حال حاضر بیمار مبتلا به ویروس کرونا بستری در بیمارستان وجود ندارد.
مظفری با اشاره به شرایط سخت اقتصادی، گفت: اصرار ما انجام فعالیت‌های اقتصادی و رونق اقتصادی همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جزیره کیش است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.