روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 26635
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 11 بهمن 1400 - 16:17 | | ارسال توسط :
سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزادکیش مطرح کرد؛

رونق مجدد صنعت گردشگری از اصلی‌ترین دغدغه‌ها در مناطق آزاد

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزادکیش با بیان اینکه رونق مجدد صنعت گردشگری اصلی ترین دغدغه مناطق آزاد است، گفت: کاهش هزینه های گردشگری درکیش می تواند باعث رشد این صنعت در جزیره شود.
رونق مجدد صنعت گردشگری از اصلی‌ترین دغدغه‌ها در مناطق آزاد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر ، جواد جمالی سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه‌ پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته اظهار داشت: در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها پس از ویروس کرونا، رونق مجدد صنعت گردشگری در جزیره زیبای کیش است که گردشگران بتوانند در ایام نوروز از این جریزه بازدید کنند.

وی افزود: اگر هزینه های گردشگران در کیش کاهش یابد، صنعت گردشگری رشد خواهد کرد.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص نقش استارت‌آپ‌ها در جزیره کیش عنوان کرد: با رشد تکنولوژی در جهان فرآیند رشد استارت‌آپ‌ها که پایه‌ای از آن هستند، بسیار سریع شده که این پایه رشد تکنولوژیک در جهان است و باید از این ظرفیت در جزیره کیش نهایت استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: استارتاپ‌ها می‌توانند در حل مشکلات صنعت گردشگری به ما یاری دهند و ماهم در حد توان از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

جمالی ابراز کرد: اگر استارت‌آپ‌ها بتوانند تا حدودی مشکلات صنعت گردشگری را حل کنند ماهم از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال تدارک مناسب برای استقبال از گردشگران نوروزی هستیم و پیش‌بینی ما این است که نوروز امسال شاهد حضور گسترده گردشگران در جزیره کیش باشیم و امیدواریم با تلاش حوزه‌های مختلف کیش، برنامه‌های مفیدی برای گردشگران نوروزی ارائه شود.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.