روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 21381
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 17 شهریور 1400 - 17:30 | | ارسال توسط :

رکورد تزریق واکسن کرونا در کیش شکسته شد

رییس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: با تزریق یک هزار و ۲۰۰ دُز واکسن به ساکنان بالای ۱۸ سال جزیره در یک روز رکورد واکسیناسیون از ابتدای شروع طرح شکسته شد.
رکورد تزریق واکسن کرونا در کیش شکسته شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،محمدرضا رضانیا روز چهارشنبه اظهار داشت: از آغاز واکسیناسیون در جزیره کیش در نوبت اول ۱۷ هزار و ۹۲۸ دُز و هفت هزار و ۱۶۴ دُز نیز در نوبت دوم به ساکنان این جزیره تزریق شده است.

وی اظهار داشت: روز سه شنبه نیز یک هزار و ۲۰۰ دُز واکسن به ساکنان بالای ۱۸ سال کیش تزریق شد تا آمار تجمیعی واکسیناسیون در این جزیره تا به ۲۵ هزار و ۹۲ دُز برسید.

وی از ساکنان جزیره کیش درخواست کرد برای انجام واکسیناسیون به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و پس از نام نویسی و گرفتن نوبت منتظر دریافت پیامک باشند.

رضانیا گفت: ساکنان جزیره کیش با توجه به شیوع ویروس کرونا از تجمع بدون دریافت پیامک و یا نوبت اعلامی به تالار شهر مراجعه نکنند و منتظر فرارسیدن نوبت و دریافت پیامک تزریق واکسن باشند.

جزیره کیش از ابتدای تیر تا اول شهریور سال جاری در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت و در این مدت با جانباختن ۳۳ بیمار مبتلا به کرونا، تعداد جانباختگان آن به ۵۶ نفر رسیده است.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۳ شهریور در این جزیره حدود هشت هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای ۱۴ نفرآنان در روز گذشته تایید شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.