روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43756
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 05 شهریور 1402 - 15:17 | | ارسال توسط :

رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع): نیازمند بلوغ و رونق اقتصاد دریا محور هستیم

رییس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به نقش دریا در توسعه اقتصادی گفت: نیازمند همکاری دولت و بخش خصوصی برای کمک به بلوغ و رونق اقتصاد دریا محور در کشور هستیم.
رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع): نیازمند بلوغ و رونق اقتصاد دریا محور هستیم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «مهدی صادقی شاهدانی» در نخستین نشست تخصصی «اقتصاد ورزشی دریا محور» که در کیش برگزار شد، با بیان اینکه انتظار از دولت تسهیل گری در روند توسعه اقتصاد دریا محور است،‌ اظهار کرد:‌ بازار سرمایه باید در این مسیر کمک حال دولت باشد.

وی با انتقاد از اینکه، «دریا» در ایران به عنوان سرمایه در اقصاد ملی محسوب نمی‌شود، افزود: «دریا» ارزش اقتصادی فوق العاده ای دارد اما در نظام اقتصادی، پولی، مالی و بانکی ما به عنوان یک سرمایه به محسوب نمی‌شود.

رییس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع)، «دریا» با اشاره به بهره مندی برخی از کشورهای توسعه یافته از اقتصاد دریا محور، بیان کرد: بیش از پنج هزار کیلومتر خط ساحلی در کشور وجود دارد که متاسفانه استفاده مناسبی از آن نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی متخصص و فن‌آوری لازم برای بهره مندی از اقتصاد دریا محور در کشور وجود دارد، اضافه کرد:‌ بازار لازم برای اقتصاد دریا محور در کشور ایجاد نشده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.