روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 26624
  پرینتخانه » علمی و فناوری تاریخ انتشار : 11 بهمن 1400 - 13:35 | | ارسال توسط :

زارع‌پور: مشاور وزیر در امور بانوان، از بین بانوان شاغل در وزارتخانه انتخاب می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: برای انتخاب مشاور وزیر در امور بانوان فراخوان دادیم تا این شخص را از بین بانوان شاغل در وزارتخانه انتخاب کنیم.
زارع‌پور: مشاور وزیر در امور بانوان، از بین بانوان شاغل در وزارتخانه انتخاب می‌شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «عیسی زارع‌پور» در پست اینستاگرامی خود نوشت: از بدو حضورم در وزارت ارتباطات از مشورت صاحب‌نظران و نخبگان زیست‌بوم ارتباطات و فناوری اطلاعات و همکاران پرتلاشم در بخش‌های مختلف بهره بردم و در پنج ماه نخست بیش از ۸۰۰ جلسه کارشناسی و مشورتی داشتم.

وی افزود: در انتخاب معاونان و مدیران نیز تعجیل نکردم بلکه سعی کردم با مشورت، افرادی را به عنوان همکار انتخاب کنم که فارغ از گرایش‌های سیاسی، از عناصر انقلابی، مومن، اخلاق‌مدار و از متخصص‌ترین و با تجربه‌ترین افراد حوزه اجرایی خود باشند.

زارع‌پور خاطرنشان‌کرد: این روزها نیز می‌خواهم مشاور وزیر در امور بانوان را از بین بانوان شاغل در خود وزارتخانه انتخاب کنم. برای این منظور فراخوانی منتشر کردیم و از بانوان همکاری که خود را شایسته احراز این عنوان می‌دانند خواستیم رزومه خود را بفرستند.

وزیر ارتباطات گفت: در موعد مقرر ۲۱۷ نفر از بانوان همکار برای احراز این پست اعلام آمادگی کردند که پس از بررسی صلاحیت‌های علمی و تجربی، واجد شرایط‌ترین را به عنوان مشاور امور بانوان وزیر انتخاب خواهم کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.