روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 15363
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 26 اسفند 1399 - 15:28 | | ارسال توسط :
پیام شریعتمداری به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار؛

زندگی آزادگان با رشادت‌های اباعبدالله در هم تنیده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زندگی و تاریخ ملت شریف ایران و آزادگان سراسر جهان با پایمردی‌ها و رشادت‌های سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در هم تنیده است.
زندگی آزادگان با رشادت‌های اباعبدالله در هم تنیده است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «محمد شریعتمداری» در پیام تبریک میلاد اباعبدالله الحسن (ع)، افزود: میلاد امام حسین (ع)، سرور و سالار شهیدان، تجلی بخش نور یقین در میان پیروان حقیقی اهل بیت(ع) را به همه هموطنان تبریک می‌گویم.

وی افزود: امام حسین (ع) با تلاش و مجاهدت‌های خود در شکل‌گیری جریان دفاع حق علیه باطل نقشی بی بدیل و ماندگار داشت. قطعا زندگی و تاریخ ملت شریف ایران و آزادگان سراسر جهان هم با پایمردی‌ها و رشادت‌های سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در هم تنیده است.

وزیر تعاون خاطر نشان کرد: در این روز فرخنده، یاد و خاطره دلاور مردان سرزمینمان، به ویژه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را که با بهره‌گیری از آرمان‌های عدالت طلبانه امام حسین (ع) و با عشق به ولایت و مردم تداوم بخش راه مبارزه حق علیه باطل بودند را گرامی می‌دارم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.