روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 42120
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 16 تیر 1402 - 12:14 | | ارسال توسط :
سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی:

زیرساخت‌های لازم برای میزبانی کیش از مسابقات جهانی برفی ایجاد می‌شود

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی با اشاره به ظرفیت‌های بالای ورزشی در کیش گفت: به دنبال میزبانی از برخی مسابقات جهانی برفی در این جزیره زیبای مرجانی هستیم.
زیرساخت‌های لازم برای میزبانی کیش از مسابقات جهانی برفی ایجاد می‌شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «رضا شجیع» در مراسم اختتامیه رویداد ملی نخستین دوره بازی‌های ساحلی کیش اظهار کرد: بخش خصوصی در کیش احداث پیست یخی و دیواره یخ نوردی را آغاز کرده و با توجه به کیفیت بالای آن، به دنبال میزبانی از بازی‌های آسیاسی و جهانی برفی در کیش هستیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم که در ادامه «کیش گیمز» برگزاری ملی و بین المللی بازی‌های ساحلی و دریایی را نیز به طور مجزا در دستور کار قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی با بیان اینکه کیفیت بازی‌های «کیش گیمز» را مدیون همکاری و تلاش‌های شبانه روزی عوامل اجرایی بودیم، اضافه کرد:‌ سطح این مسابقات به اندازه‌ای بالا بود که برخی از بازیکنان خارجی خواستار حضور در این تورنمنت بودند که با توجه به برخی شرایط خاص، تمایل به ملی برگزار شدن این رویداد ورزشی را داشتیم.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار ورزشکار از ۲۷ استان کشور در مسابقات ساحلی کیش حضور داشتند، افزود: این رویداد ورزشی با همکاری ۹ فدراسیون ورزشی برگزار شد.

«شجیع» با بیان اینکه در طول تمامی مسابقات فقط یک کارت زرد در بازی‌های «کیش گیمز ۲۰۲۳» داده شد، گفت: این رویداد ورزشی علاوه بر کیفیت در اخلاق نیز یک الگو محسوب می‌شود.

وی احداث اولین زمین ساحلی پرتابل کشور، اولین دیوار پرتابل سنگ نوردی کشور، برگزاری اولین دوره مسابقات ملی ماهی گیری، اولین دوره مسابقات کشوری سپک تاکرای بانوان، اولین مسابقات بزرگ صفحه شطرنج و اولین مسابقات ملی کلیستنیکس بانوان را در کیش و در قالب «کیش گیمز» را از دستاوردهای این رویداد ورزشی ملی توصیف کرد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی از کاهش پروازها به کیش در ایام تابستان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این اتفاق مشکلات زیادی را برای ما رقم زد.

زیرساخت‌های لازم برای میزبانی کیش از مسابقات جهانی برفی ایجاد می‌شود

«رحمان سادات نجفی» مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز در این جلسه، «کیش گیمز» را رویدادی جدید در عرصه ورزشی توصیف کرد و گفت:‌ رویدادهای ورزشی باید منجر به رونق گردشگری شوند.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با قدردانی از عوامل برگزاری رویداد ورزشی «کیش گیمز ۲۰۲۳» بیان کرد: معتقدیم که کیش گیمز با عملکرد موفق خود در عرصه ملی به یکی از برندهای کیش تبدیل شد.

وی با اشاره به نقش این رویداد در توسعه گردشگری ورزشی کیش، ادامه داد: قطع یقین برگزاری کیش گیمز به صورت بین المللی در سال‌های آتی،‌ برند کیش را در عرصه جهانی به نمایش خواهد گذاشت.

در ادامه این جلسه «نادر کشتکار» به عنوان بخش خصوصی اسپانسر رویداد ورزشی «کیش گیمز»، با بیان اینکه به دنبال امید آفرینی در جامعه هستیم، گفت: از هر رویداد ملی و بین المللی که منجر به ارتقا فرهنگ و سلامت جامعه شود، حمایت می‌کنیم.

وی نکته قوت کیش گیمز را عوامل اجرایی جوان و متخصص این رویداد ورزشی توصیف کرد و افزود: ریسک پذیری جوانان در برگزاری «کیش گیمز» سطح مسابقات را به میزان قابل توجهی ارتقاء داد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.