روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37751
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 05 بهمن 1401 - 10:55 | | ارسال توسط :

سه تیم نظارتی در بازارهای کیش فعال شد

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش گفت: سه تیم نظارتی به منظور بررسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کنترل پیک هشتم کرونا در بازارهای این جزیره فعال شد.
سه تیم نظارتی در بازارهای کیش فعال شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،رحمان سادات نجفی روز چهارشنبه اظهار کرد: به منظور پیشگیری از همه گیری مجدد کرونا و بیماری های فصلی ، تیم های نظارتی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با هدف نظارت ، بررسی و اقدامات پیشگیرانه فعالیت مجدد خود را آغاز کرده اند.
وی اضافه کرد: این تیم های ۲ نفره با حضور در بازارها و مراکز تجاری ، ضمن بررسی عملکرد بهداشتی غرفه داران ، راهنمایی های لازم را به گردشگران حاضر در بازارها نیز ارائه می کنند.
مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با یادآوری بسته شدن بازارها در آغاز شیوع کرونا و تحمیل خسارت های مالی شدید به بازاریان کیش یادآور شد: اقدامات پیشگیرانه بطور قطع باعث جلوگیری از بروز تلفات جانی و خسارت های مالی خواهد شد.
سادات نجفی همچنین از آمادگی فعالیت تیم های نظارتی در آستانه سال جدید خبر داد و افزود: تیم های نظارتی نوروزی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با هدف نظارت بر کیفیت و قیمت کالاها و خدمات از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در بازارهای کیش حضور مستمر خواهند داشت.
موج هشتم کرونا طبق اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از ۱۰ دی شروع شده و جزیره کیش هم اکنون در وضعیت زرد رنگ بندی شیوع کرونا قرار دارد.
هم اکنون که نقاط مختلف کشور درگیر موج هشتم ویروس کرونا بر اثر شیوع زیر سویه های BQ۱ و XBB شده است این رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در کنار آن تکمیل روند واکسیناسیون اولین راهکار مقابله با ابتلا به این ویروس است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.