روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 37703
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 03 بهمن 1401 - 17:12 | | ارسال توسط :

سه نفر در تصادفات جزیره کیش جان خود را از دست دادند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش گفت: امسال سه تن از راکبان موتورسیکلت های شارژی بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند.
سه نفر در تصادفات جزیره کیش جان خود را از دست دادند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرهنگ مهدی توانگر روز دوشنبه با بیان اینکه امسال تصادف راکبین موتور باعث فوت سه تن از آنان به علت عدم دقت به جلو و نداشتن کلاه ایمنی شده است اظهار کرد: ساماندهی این وسیله نقلیه در دستور کار بوده و تا کنون بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه پلاک گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه مراحل بعدی ساماندی این وسیله نقلیه از جمله تفکیک بهره برداری شخصی و گردشگری و ساماندهی کرایه آن به گردشگران در دستور کار است یادآور شد: امسال در نتیجه اقدامات آگاه سازی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم وقوع تصادفات ۲۰ درصد و همچنین سوانح جرحی نیز ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: در این مدت خودروهای سواری ۶۷درصد در وقوع تصادفات نقش داشته اند و بعد از آن نیز موتورسیکلت ها با ۱۳ درصد، مسافربرهای عمومی، کامیون و وانت بارها هر کدام با ۱۰ درصد در رتبه های بعدی قرار دارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش یادآور شد: عمده تصادفات حوالی ساعت ۸ و ۱۶ در زمان سرویس دهی مدارس توسط والدین به علت سرعت زیاد و عدم دقت در رانندگی اتفاق می افتد.

وی افزود: پیک تصادفات در این جزیره شامل ۲۳درصد ساعت ۱۲ تا ۱۶، ۲۱درصد ساعت ۸ تا ۱۲، ۲۲ درصد ساعت ۱۶ تا ۲۰ و ۱۹ درصد ساعت ۲۰ تا ۲۴ رخ داده است.

توانگر در خصوص بیشترین علت تصادفات نیز گفت: ۳۹ درصد عدم رعایت حق تقدم، ۳۲ درصد عدم توجه به جلو، استفاده از گوشی و هندزفری و بلوتوث، سه درصد تصادف راکبین موتور شارژی است.

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.