روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44559
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 02 مهر 1402 - 15:47 | | ارسال توسط :

سوانح رانندگی موتورشارژی بیشترین آمار مراجعه کنندگان به اورژانس

رئیس پلیس راهور کیش گفت: براساس آمار ۹۲ درصد مراجعه کنندگان به اورژانس بیمارستان کیش ناشی از بروز سوانح رانندگی موتور شارژی است.
سوانح رانندگی موتورشارژی بیشترین آمار مراجعه کنندگان به اورژانس

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ مهدی توانگر با اشاره به آماده سازی و رنگ آمیزی معابر منتهی به مدارس گفت: خط کشی عابر پیاده به شکل طولی و عرضی مقابل مدارس انجام شده است.

وی با اشاره به بازدیدهای کارشناسی با همکاری کارشناسان شرکت عمران از مدارس منطقه صدف و نوبنیاد، گفت: خط کشی عابر پیاده در معابر ورودی به مدارس، نصب تابلوهای هشدار دهنده به رانندگان در مسیر منتهی به در ورودی مدارس و برنامه ریزی برای سرویس دانش آموزان قبل از بازگشایی مدارس انجام شده است.

سرهنگ توانگر گفت: آموزش و فرهنگ سازی در بین دانش آموزان با استفاده از مطالب آموزشی و نمایش های عروسکی در مدارس کیش برنامه ریزی شده است.

وی نظارت والدین بر رفتار‌های ترافیکی دانش آموزان را مهم برشمرد و گفت: استفاده از موتورشارژی توسط دانش آموزان باعث بروز حوادث ناگوار ترافیکی می شود.

رئیس پلیس راهور کیش گفت: به طور میانگین روزانه حداقل ۲۰ دستگاه موتور شارژی به دلیل تخلف راکبان توقیف می‌شود.

سرهنگ مهدی توانگر با اشاره به اینکه دانش آموزان سرمایه ملی کشور هستند، خاطرنشان کرد: والدین با نظارت به رفتار ترافیکی دانش آموزان اجازه ندهند این سرمایه های کشور به دلیل بی احتیاطی دچار مشکل شوند.

رئیس پلیس راهور کیش در خصوص برخی از مشکلات معابر مدرسه مهر و دانا در کیش، گفت: متاسفانه اصلاحات هندسی اصلی معابر منتهی به این مکان آموزشی انجام نشده و تمهیدات ترافیکی برای کاهش مشکلات این معبر اندیشده شده است.

سرهنگ توانگر گفت: استفاده از همیاران پلیس برای ورود و خروج ایمن دانش آموزان از مدارس برنامه ریزی شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.