روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 20075
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, بیمارستان تاریخ انتشار : 10 مرداد 1400 - 14:48 | | ارسال توسط :

سی امین فوتی ناشی از کرونا در کیش

سخنگوی شورای سلامت کیش از جان باختن یکی از جانبازان شیمیایی و بستری در بیمارستان کیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.
سی امین فوتی ناشی از کرونا در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکترمحمدرضا رضانیا گفت: این بیمار ۴۹ ساله، با علائم تب و لرز، تنگی نفس، و بدن درد و همچنین از جانبازان شیمیایی و بستری در بیمارستان کیش امروز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

وی گفت: با فوت این بیمار تاکنون تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شروع اپیدمی در کیش به ۳۰ نفر رسید.

سخنگوی شورای سلامت گفت: افرادی که دارای ریه‌های حساس و یا بیماری زمینه ریوی هستند بیش از سایرین در معرض ابتلا و مرگ با این ویروس مهلک قرار دارند. در این میان جانبازان هشت سال دفاع مقدس و بالاخص جانبازان شیمیایی جزو گروه‌های خطر محسوب شده و بیشتر دچار مرگ و میر کرونا می‌شوند.

وی افزود:متاسفانه سوش دلتا در سطح کشور بشدت گسترده شده و بسرعت سرایت میکند لذا مطمئن‌ترین راه پیشگیری از ابتلا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است بدین صورت که حتی در فضای باز ماسک را از صورت بر نداریم و ترجیحا در محیط‌های سرپوشیده از دو ماسک استفاده کنیم.

نکته مهم و ضروری که این روز‌ها به نظر کمرنگ شده دوری از تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی است لذا از دور همی و تجمع به هر شکلی حتی در فضای باز خودداری کنیم.

وی تاکید کرد: جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوید.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.