روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 41357
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 22 خرداد 1402 - 12:56 | | ارسال توسط :

شرط پرداخت زودتر سود سهام عدالت اعلام شد

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه شرط پرداخت زودتر سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
شرط پرداخت زودتر سود سهام عدالت اعلام شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،محمد باغستانی ، با اشاره به کاهش مهلت شرکت‌ها برای پرداخت سود از هشت ماه به چهار ماه اظهار کرد: اگر ناشران مهلت چهار ماهه را رعایت کنند و سود را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کنند، سود سهام عدالت نسبت به سال‌های قبل زودتر به حساب مشمولان واریز خواهد شد. البته این موضوع ساز و کار خاص خود را دارد و کاهش مهلت هشت ماهه باید تصویب شود و جزئی از اساسنامه شرکت‌ها باشد.

وی ادامه داد: اگر ناشر ملزم به رعایت این موضوع باشد و دستورالعمل در مجامع ۳۶ شرکت سهام عدالتی تصویب شود، پیگیری‌ها برای وصول زودتر سود سهام انجام شده و امیدواریم سود سهام عدالت زودتر به حساب مشمولان واریز شود.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به این سوال که پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله‌ای خواهد بود یا خیر؟ پاسخ داد: بستگی دارد در مجامع چقدر سود تقسیم شود. در نهایت سازمان بورس گزارشی برای شورای عالی بورس ارسال کرده و این موضوع توسط شورا تعیین تکلیف می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.