روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 42205
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 19 تیر 1402 - 10:32 | | ارسال توسط :

شرکت‌های هواپیمایی فعال در تابستان، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد کیش قرار می‌گیرند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ضرورت افزایش تعداد پروازها به جزیره گفت:‌ هر شرکت هواپیمایی که در فصل تابستان اقدام به افزایش تعداد پروازهای خود به جزیره کند، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد در نیمه دوم سال قرار خواهد گرفت.
شرکت‌های هواپیمایی فعال در تابستان، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد کیش قرار می‌گیرند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،رحیم سرهنگی در جلسه هم اندیشی با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه جزیره کیش قطب گردشگری کشور به شمار می رود و حیات اقتصادی این جزیره به حضور گردشگر بستگی دارد، اظهار کرد: با توجه به محدودیت راه‌های مواصلاتی به کیش و ورود ۹۴ درصد گردشگران از طریق مسیر هوایی، نیازمند برنامه ریزی شرکت‌های هواپیمایی در خصوص افزایش پروازها در فصل تابستان هستیم.

وی خواستار اختصاص بلیت با شرایط ویژه به کیشوندان از سوی شرکت‌های هواپیمایی شد و افزود: همکاری و تعامل شرکت‌های هواپیمایی با سازمان منطقه آزاد کیش جهت افزایش پروازها در فصل تابستان و اختصاص بلیط به کیشوندان با شرایط خاص، حمایت ما از آنان در خصوص افزایش پرواز در فصول دیگر سال را به همراه خواهد داشت.

شرکت‌های هواپیمایی فعال در تابستان، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد کیش قرار می‌گیرند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به افزایش ساعات ارائه خدمات فرودگاه‌ بین المللی کیش در راستای برنامه ریزی شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پرواز در ساعات بامداد، اضافه کرد: فرودگاه بین المللی کیش آماده ارائه خدمات‌ مناسب و میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران کیش است.

وی کمبود پرواز را مشکل کشوری و سراسری عنوان کرد و گفت: با توجه به تعامل صورت گرفته با سازمان هواپیمایی کشور، شرکت‌های هواپیمایی و چارتر کنندگان، امیدواریم شاهد افزایش پرواز و حضور گردشگران با توجه به تقاضای بالای سفر به کیش باشیم.

«سرهنگی» همچنین از آمادگی برای ارائه خدمات ۲۴ ساعته به گردشگران و مهیا کردن رونق زیست شبانه در کیش خبر داد و افزود: رونق زندگی شبانه به جذابیت‌های سفر به کیش در فصل تابستان می افزاید و گردشگران زیادی را از سراسر کشورمان به این منطقه جلب می کند.

همچنین در این نشست مدیران عامل شرکت های هواپیمایی خواستار آزاد سازی نرخ بلیت مسیر کیش در راستای اختیارات قانونی مناطق آزاد و ایجاد مشوق‌های لازم از جمله تخفیف خدمات فرودگاهی، کاهش هزینه سفر و ایجاد برنامه‌های متنوع در حوزه گردشگری شدند.

سرمایه گذاری بخش خصوصی برای خرید هواپیما، ایجاد انگیزه سفر، برنامه ریزی برای ارائه خدمات گردشگری ۲۴ ساعته و لغو ساعات مصوب دریافت و تحویل اتاق هتل‌ها از دیگر موارد درخواستی مدیران عامل شرکت های هواپیمایی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بود بود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.