روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 38520
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 30 بهمن 1401 - 9:35 | | ارسال توسط :

شرکت‌های هواپیمایی و آب و برق کیش در مسیر تعیین تکلیف

رئیس سازمان خصوصی سازی در سفر دو روزه به کیش از تشکیل جلسه‌ای مشترک برای بررسی وضع واگذاری شرکت‌های آب و برق و هواپیمایی کیش خبر داد.
شرکت‌های هواپیمایی و آب و برق کیش در مسیر تعیین تکلیف

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما، حسین قربانزاده افزود: واگذاری شرکت هواپیمایی کیش در قالب کنسرسیوم در کنار حضور سهامداران خرد تصویب خواهد شد.

وی در خصوص شرکت آب و برق کیش گفت: در بحث واگذاری شرکت اب و برق کیش ملاحظاتی وجود دارد و معتقدیم شکل واگذاری این شرکت درست نبوده است و به آن ایراداتی وارد است.

قربانزاده افزود: به زودی جلسه‌ای مشترک با حضور همکاران بانک مرکزی، بانک شهر، وزارت اقتصاد و سازمان منطقه آزاد کیش برای حل این موضوع برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مسیر واگذاری شرکت هواپیمایی کیش حتما باید پیش رود و در این راه با درنظرگرفتن دغدغه ساکنان و فعالان منطقه آزاد کیش، باید مسیری طراحی شود که سرنوشت شرکت هواپیمایی کیش به ساکنان جزیره گره بخورد.

قربانزاده با اشاره به اینکه ما از طرحی که ساکنان و سرمایه گذاران کیش پیش قدم ان شوند استقبال می‌کنیم، افزود: حداکثر سهام این شرکت هواپیمایی می‌تواند در قالب کنسرسیوم ارائه شود و سهامداران خرد هم در آن حضور داشته باشند.

وی گفت: این شکل واگذاری پس از فرایند ارزش گذاری که در حال انجام است، به زودی در هیئت واگذاری تصویب می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.