روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 7597
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 01 مهر 1399 - 13:48 | | ارسال توسط :

شور عاطفه‌ها در جزیره کیش

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طرح شور عاطفه‌ها با هدف جمع آوری کمک به دانش آموزان نیازمند تا ۱۱ مهر در جزیره کیش ادامه دارد.
شور عاطفه‌ها در جزیره کیش

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طرح شور عاطفه‌ها با هدف جمع آوری کمک به دانش آموزان نیازمند تا ۱۱ مهر در جزیره کیش ادامه دارد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، میرزاده گفت: برنامه ملی و معنوی عاطفه ها که متقارن شده با ایام برگزاری رزمایش ایران همدل، این رزمایش با موضوع شور عاطفه ها و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند با شعار ” ایران همدل، همدل می شویم در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و همدل می شویم برای مهربانی در مهر ” برگزار می شود.

وی افزود: شور عاطفه ها همزمان با سراسر کشور از ۲۲ شهریور در جزیره کیش آغاز شده است و تا ۱۱ مهر ادامه دارد.

وی افزود: امسال با توجه به بیماری کرونا و بازگشایی مدارس به شکل غیرحضور حضور دانش آموزان و  والدین آنها را در این طرح نداریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: باتوجه به شرایط موجود در کشور و شیوع ویروس کرونا دانش آموزان و والدین و خیرین می‌توانند در چند روش در جشن شور عاطفه ها مشارکت داشته باشند.

وی افزود: یکی از روش های کمک نقدی از طریق کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۷۷۷ مربع است .

میرزاده افزود: روش دوم از طریق شماره کارت مجازی کمیته امداد امام خمینی (ره) به شماره  6037997950065889 و در  روش سوم نیز از طریق صندوق های مخصوص جمع آوری کمک های نقدی که با عنوان شور عاطفه ها در فرودگاه و در تمام بازارهای کیش مستقر شده‌اند کمک های نقدی خود را اهدا کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش افزود: خیرین در صورت نیاز می توانند با مراجعه حضوری به اداره کمیته امداد امام خمینی جزیره کیش کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کنند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : خبرگزاري صداوسيما مركز كيش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.