روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 19363
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 21 تیر 1400 - 13:38 | | ارسال توسط :

ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری

مدیر حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات کیش از اجرای برنامه ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری به صورت مستمر و روزانه خبر داد.
ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حمید پاشاکی گفت: با توجه به فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی و تعیین نقاط مختلف برای انجام ضدعفونی، تمامی خودرو‌های فعال روزانه ضد عفونی می‌شوند.

وی افزود: رانندگان ناوگان حمل و نقل ملزم به استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی برای رعایت ضوابط بهداشتی هستند و نظارت کامل در این خصوص توسط گشت‌های واحد نظارت انجام می‌شود.

مدیر حمل و نقل گفت: بازار سفین (عربها)، روبروی تالار شهر بازار مرجان و فرودگاه کیش مکان‌های ضدعفونی سرویس حمل و نقل درون شهری جزیره کیش هستند و در دو شیفت صبح و عصر از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۱ بطور مستمر در حال انجام است.

وی نظارت و مسئولیت پذیری مدیران آژانس‌های تاکسی و مینی بوس رانی و همکاری بیشتر با مدیریت حمل و نقل عمومی کیش را در ارتقاء سطح خدمات و کاهش تخلفات ضروری دانست.

مدیر حمل و نقل شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: ساکنان و گردشگران کیش می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ و یا تماس با شماره تلفن‌های ۴۴۴۲۳۴۱۳-۰۷۶ و ۴۴۴۲۰۰۸۶-۰۷۶ انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.