روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 12102
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 15 دی 1399 - 16:08 | | ارسال توسط :

ضرورت تامین نیاز‌های پلیس در عرصه خدمت

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از تلاش‌ پلیس تقدیر کرد و گفت: تأمین نیاز‌های پلیس در عرصه خدمت به مردم موثر خواهد بود.

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، احمد جباری با اشاره به خدمت بی منت نیروی‌های پلیس به مردم این کار را از شاخصه‌های بارز در ناجا عنوان کرد و افزود: مردم با دیدن نیرو‌های پلیس احساس آرامش می‌کنند.
وی افزود: کارکنان پلیس هم جزئی از مردم هستند و توجه به معیشت و تأمین نیازهایی، چون مسکن آنان می‌تواند در تولید امنیت موثر باشد و کسی که تأمین کننده امنیت است باید دغدغه‌های معیشتی نداشته باشد.

نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود فرماندهی خوش اخلاق، بی ریا و مسلط بر منطقه با نیرو‌های پرتلاش در اجرای موفق مأموریت‌های پلیس تأثیر گذاربوده و تلاش‌های نیرو‌های پلیس قابل تقدیر است.

جباری تأکید کرد: شهادت سردار دل‌ها توسط شیطان جنایتکار (آمریکا) اتفاق افتاد، امنیت و آرامش امروز منطقه مرهون تلاش‌های نیرو‌های مسلح و خون پاک شهیدانی، چون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز ما در سایه این امنیت و آرامش خدمت گذار مردم هستیم.

نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی توجه به اصلاح قوانین مرتبط با مناطق آزاد را مهم دانست و افزود: اخذ مالیات در مناطق آزاد فشار اقتصادی بر مردم بیشتر می‌کند و مواردی، چون ممنوعیت ورود خودرو، افزایش روند قیمت پرواز‌ها هم تشدید کننده فشار اقتصادی بر مردم است که با اصلاح قوانین می‌توان به سرمایه گذاران و مردم کمک کرد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نیز در این جلسه، گفت: هزینه برای تأمین امنیت یک سرمایه گذاری اجتماعی و حفظ آن یک همت جمعی می‌طلبد.

سرهنگ علی اصغر جمالی افزایش هزینه‌های جرایم خرد را با تدوین قوانین مستحکم عامل بازدارنده‌ای در وقوع جرایم دانست و افزود: وجود مجموعه‌های کارآفرین و معرفی نیرو‌های کار به بخش‌های مختلف می‌تواند بزه‌های اجتماعی کیش را کاهش دهد.

وی تأکید کرد: فعال سازی پایش تصویری برای حفظ فرهنگ ترافیک و امنیت پایدار در جامعه الکترونیکی امروز کیش بسیارموثر است و از بروز جرایم کاسته خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش نصب دوربین‌های تطبیق چهره در ورودی‌های جزیره کیش را که جزء برنامه‌های اصلی سازمان منطقه آزاد هم بوده برای پیشگیری از وقوع جرایم و ایجاد نارضایتی اجتماعی و توجه به مطالبه مردمی مهم عنوان کرد.

سرهنگ علی اصغر جمالی توجه به معیشت بومیان کیش وکیشوندان خصوصاً در حوزه مسکن، آموزش و پرورش و تأمین دیگر نیاز‌های ضروری آنان را مهم دانست و افزود: مسئولان با مدیریت صحیح این عرصه می‌توانند فشار اقتصادی را از دوش ساکنان کیش کم و نشاط و شادابی را به کانون گرم خانواده‌ها هدیه کنند..

وی افزود: توجه به حوزه آموزش و پرورش کیش یک نیاز اساسی است چراکه تقویت نیاز‌های آموزشی و توجه به معیشت معلمان درارتقاء دانش فرزندان برای آبادانی کیش تأثیر گذار خواهد بود.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به همراهی مسئولان، صنوف و مردم با پلیس افزود: توجه به سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مطالبات مردمی و خدمت بی منت از اولویت‌های مهم کاری ما است.

سرهنگ جمالی ادامه داد: متأسفانه نگرش برخی از افراد به جزیره کیش به عنوان منطقه آزاد و بروز برخی ناهنجاری‌ها مسئولیت اجتماعی پلیس را افزایش و توان کاری ما را درگیر می‌کند و نیاز به تقویت برنامه‌های فرهنگی و معرفی درست منطقه به گردشگران عزیز است.

وی با اشاره به نارضایتی اجتماعی در کیش در خصوص سگ گردانی گفت: برخورد با این موضوع که با حمایت دستگاه قضایی و امام جمعه جزیره کیش درحال انجام است، اما نبود قانون مستحکم برای برخورد شدید با افراد خاطی سگ گردان در محل‌های شلوغ، سواحل از بروز نتیجه مطلوب جلوگیری می‌نماید.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی با تدوین قانون مستحکم در حوزه برخورد با ناهنجاری‌ها خصوصاً سگ گردانی و ایجاد ممنوعیت جابه جایی سگ توسط شرکت‌های هواپیمایی خصوصاً به جزیره کیش به بخش اعظیمی از مطالبات متدین کیش پاسخ داده است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.