روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 7952
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 08 مهر 1399 - 7:40 | | ارسال توسط :

طرح «ایجاد شبکه مدیریت مقصد گردشگری روستایی در مناطق آزاد» بررسی شد

همزمان با هفته گردشگري، نشست ويديو كنفرانس مديران گردشگري دبيرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد با محوريت ارائه طرح «ایجاد شبکه مدیریت مقصد گردشگری روستایی در مناطق» برگزار شد.

همزمان با هفته گردشگری، نشست ویدیو کنفرانس مدیران گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد با محوریت ارائه طرح «ایجاد شبکه مدیریت مقصد گردشگری روستایی در مناطق» برگزار شد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از فرینا، حسین اله بداشتی، مدیر گردشگری و میراث فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست به ضرورت توجه به گردشگری پساکرونا تاکید کرد و افزود: مناطق آزاد در شرایط فعلی و نیز بعد از اتمام پاندمی کرونا می توانند یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در کشور باشند که جذب توریست داخلی و خارجی منوط به برنامه ریزی های دقیق در این زمینه است.

گفتنی است؛ مدیران گردشگری مناطق آزاد نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد در خصوص برنامه های پیشنهادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست؛ شرکت خشت و گشت نیز به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح، ابعاد مختلف و مراحل اجرایی آن را ارائه کرد.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : فرینا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.