روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 28610
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 17 فروردین 1401 - 17:18 | | ارسال توسط :

طرح رمضان پلیس کیش با سه محور درحال اجرا است

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کیش گفت: پلیس این جزیره در ماه مبارک رمضان فعالیت های خود را در سه محور انتظامی، راهور و ارتقای امنیت اجتماعی دنبال می کند.
طرح رمضان پلیس کیش با سه محور درحال اجرا است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سرگرد محمد زنگانه روز چهارشنبه اظهار داشت: فرماندهی انتظامی کیش از دستگاه هایی است که با توجه به حلول ماه مبارک رمضان همچنان با اجرای طرح های خود به ویژه خدمت به مردم در جامعه حضور دارد.
وی با بیان اینکه خدمات این فرماندهی در کنارسایر دستگاه های خدماتی و اجرایی به کیشوندان و مسافران انجام می شود یادآور شد: طرح ویژه پلیس در این ایام با هدف ایجاد آرامش و حفظ امنیت و ارتقای، پیشگیری و برخورد مناسب با جرایم مرتبط با ماه مبارک رمضان به ویژه روزه خواری توسط گشت های انتظامی همه روزه در حال انجام است.
زنگانه یادآور شد: در راستای روان‌سازی ترافیکی به ویژه ساعات پایانی روز در محل های برگزاری مراسمات رمضان نیز طرح ساماندهی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می شود و این طرح در شب های قدر، روز جهانی قدس و نماز عید فطر تشدید می شود.
وی با بیان اینکه مقابله با سرقت از دیگر طرح های فرماندهی انتظامی ویژه کیش است افزود: در این طرح علاوه بر کلانتری ها، پلیس های تخصصی نیز بکار گرفته شده و با رصد اطلاعاتی در حال انجام وظیفه هستند.
سرگرد زنگانه همچنین در خصوص ارائه خدمات برخیزواحدهای صنفی تهیه و توزیع غذا به مسافران در این ایام اظهار داشت: این واحدها پس از کسب مجازات قانونی از دستگاه های ذیربط تحت نظارت پلیس اماکن می توانند به گردشگران خدمت ارائه کنند.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.