روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 44286
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 23 شهریور 1402 - 15:25 | | ارسال توسط :

عضویت نماینده کیش در کمیته فنی و ورزش CMAS

طناز طریقت عضو کمیته غواصی کیش به عضویت کمیته فنی و ورزش کنفدراسیون غواصی غرب آسیا پذیرفته شد.
عضویت نماینده کیش در کمیته فنی و ورزش CMAS

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، طناز طریقت گفت: تدوین کتاب یک ستاره غواصی و انتشار آن برای ارائه به غواصان کشور، بهره گیری از نیازمندی‌ها و اصول استاندارد آموزشی به ویژه در تهیه فیلم‌های آموزشی از مواردی است که عملکرد کمیته غواصی فدراسیون را تایید می‌کند.

وی به نشست‌های مسئولان فدارسیون نجات غریق و غواصی کشور و رئیس کنفدراسیون غواصی غرب آسیا اشاره کرد و افزود: آگاهی مسئولان کمیته فنی و ورزش کنفدراسیون غواصی غرب آسیا از توانمندی‌های ایران منجر به کسب این کرسی شد.

طریقت استعدادیابی را اولویت و رویکرد اصلی برای فعالیت در این کمیته برشمرد و گفت: فدراسیون جهانی تهیه اصول آموزشی و فیلم‌های مرتبط با آن در هر کشور را به فدراسیون‌ها واگذار کرده و تمام اقدامات در زمینه آموزش هم بر همین اساس انجام می‌شود.

عضو کمیته فنی و ورزش کنفدراسیون غواصی غرب آسیا خاطرنشان کرد: دریافت امتیاز کد بین المللی غواصی برای جزیره کیش به عنوان مرکز غواصی خاورمیانه یکی از دستاورد‌های فدراسیون در حوزه غواصی است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.