روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 49320
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 15 فروردین 1403 - 15:28 | | ارسال توسط :

فرآیندهای تجاری در کیش با مشارکت بخش خصوصی اصلاح می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر تسهیل فرآیندهای صدور مجوزهای اقتصادی و بازرگانی، گفت: این فرآیند با مشارکت خود بازرگانان و جامع بازاریان کیش اصلاح می‌شود.
فرآیندهای تجاری در کیش با مشارکت بخش خصوصی اصلاح می‌شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«رحیم سرهنگی» در نشست مشترک با جامع بازاریان کیش به ضرورت برنامه ریزی برای رونق گردشگری در فصل گرما اشاره کرد و افزود: توسعه گردشگری جزیره کیش، امروز نیاز به تشکیل کارگروهی با حضور تشکل‌های ذینفع دارد تا با جذب مشارکت همه اعضا برای برگزاری رویدادهای تابستانه و دیگر ایام سال، برنامه ریزی واقدام شود.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که در سال جاری درجهت تسهیل وتسریع امور در سازمان منطقه آزاد کیش در دست اجراست اصلاح فرآیندها با هدف تسهیل گری است که دراین مسیر نیاز به مشارکت جدی جامعه بازاریان وبازرگانان است.

دراین نشست با پیشنهاد جامعه بازاریان وبازرگانان کیش در خصوص ایجاد مجتمع انباری با هدف خدمات دهی به تجار وبازرگانان کیش و همچنین ارائه خدمات لجستیکی به تجار کشور و منطقه با ایجاد ترانزیت کالا به منظور دستیابی به درآمد پایدار بحث وتبادل نظر شد.

ضرورت ارتقاء کیفیت هتل‌های کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در نشست هم اندیشی با جامع هتلداران این جزیره نیز بر ضرورت ارتقاء کیفیت صنعت هتلداری در کیش تاکید کرد.

وی اضافه کرد: تعامل و همکاری بین سازمان منطقه آزاد کیش و جامع هتلداران می‌تواند منجر به ارتقا زیرساخت‌های این حوزه شود و در نهایت در افزایش میزان گردشگران خود را نمایان کند.

سرهنگی همچنین خواستار اتمام هرچه سریع طرح‌های نیمه تمام هتلینگ در جزیره کیش شد.

در این نشست هیات مدیره جامع هتلداران با اشاره بازرسی ۲۴ ساعته از هتل‌های جزیره کیش به اجرای برنامه‌های ۱۰۰ روزه ارتقاء خدمات هتل‌ها به مناسبت سفرهای نوروزی اشاره کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.