روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 33029
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 03 مرداد 1401 - 14:53 | | ارسال توسط :

فراخوان جشنواره بزرگ سرود تیم ملی فوتبال

فراخوان جشنواره بزرگ سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر منتشر شد.
فراخوان جشنواره بزرگ سرود تیم ملی فوتبال

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، جشنواره بزرگ سرود جزیره فوتبال با موضوع نوجوان با نشاط ایرانی، بازی سرگرمی نشاط، فوتبال، جام جهانی، ما یار دوازدهم هستیم، همسایه جام، دعوت از گردشگران خارجی برای سفر به ایران، مهمان‌نوازی ایرانیان، اینجا خلیج فارس است و صلح و دوستی از ابتدای مرداد آغاز شده و تا پایان آبان امسال ادامه دارد.

این جشنواره در پنج بخش تولیدات، لیگ اجرا‌های پاتوقی، رقابتی، سرود همگانی و موزیک ویدئو برای عموم علاقه‌مندان و هواداران تیم ملی فوتبال کشور در تمامی نقاط کشور با جوایز ویژه برای برگزیدگان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره جایزه بزرگ سرود جزیره برای ثبت‌نام اولیه می‌توانند عدد ۱۲ را در پیام‌رسان‌های فضای مجازی به شماره ۰۹۱۰۹۲۷۲۱۰۱ ارسال کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جوایز بخش‌های مختلف جشنواره به صفحات مجازی جشنواره به نشانی  footballisland ۲۰۲۲ مراجعه کنند.

آیین افتتاح جزیره فوتبال همزمان با عید غدیر در کیش و با حضور چهره‌های ملی فوتبال ایران برگزار شد.

در جشنواره جزیره فوتبال قرار است ۲۲ رویداد فرهنگی، علمی و هنری فوتبال تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره کیش برگزار شود.

همایش بین المللی فوتبال کلینیک، جام جهانی فوتبال فری استایل، نمایشگاه بین المللی فوتبال و صنایع وابسته، سمپوزیوم مجسمه سازان فوتبالی، جشنواره فیلم و عکس فوتبال از جمله رویداد‌های این جشنواره هستند که به زودی فراخوان شرکت در آن‌ها نیز منتشر خواهد شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.