روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 47658
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 07 بهمن 1402 - 14:31 | | ارسال توسط :

فراهم شدن زمینه واردات خودرو‌های برقی و هیبریدی به مناطق آزاد

دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: مصوبه هیئت دولت برای واردات خودرو‌های برقی و هیبریدی به مناطق آزاد ۲۳ دی ابلاغ شده است.
فراهم شدن زمینه واردات خودرو‌های برقی و هیبریدی به مناطق آزاد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، حجت الله عبدالملکی در گفتگوی اختصاصی افزود: خودرو‌های برقی و هیبریدی وارداتی تا سقف ۴۰ هزار دلار مجوز ورود دارند و برای خودرو‌های احتراقی یا بنزین سوز نیز با خروج هر خودرو از مناطق آزاد به دیگر شهرهای کشور مجوز واردات یک خودرو تا سقف ۲۰ هزار دلار صادر می شود.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد با اشاره به ممنوعیت چند ساله ورود خوردو به کشور، افزود: بازسازی و بهسازی ناوگان حمل ونقل عمومی و باربری از مهمترین اهداف واردات در مناطق آزاد است و ورود خودرو‌های سواری نیز برای بهسازی ناوگان کمک کننده است و مناطق آزاد را به سمت استفاده از سوخت‌های سبز حرکت می دهد.

عبدالملکی ابراز امیدواری کرد هیئت وزیران در آینده مصوباتی در زمینه واردات خودرو نیز داشته باشد تا رفاه حال ساکنان، مسافران و گردشگران در مناطق آزاد فراهم شود.

وی گفت: افرادی که قصد ورود خودروهای مناطق آزاد به دیگر شهرها را دارند می توانند با پرداخت عوارض و گذراندن دیگر شرایط پلاک خودرو را به ملی تغییر دهند و از خودرو در دیگر شهرهای کشور استفاده کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.