روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 29168
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 30 فروردین 1401 - 14:41 | | ارسال توسط :

فرودگاه کیش سومین فرودگاه پر تردد کشور

فرودگاه کیش بر اساس نمودار سهم پرواز‌های فرودگاه‌های کشور در نشست و برخاست پروازها، رتبه سوم فرودگاه پرتردد کشور را کسب کرد.
فرودگاه کیش سومین فرودگاه پر تردد کشور

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش، گفت: از ۲۵ اسفند پارسال تا پانزدهم فروردین امسال بیش از ۲ هزار و پنجاه پرواز در فرودگاه بین المللی کیش انجام شد.

محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه مجموع پرواز‌ها نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش داشته است، اما با جابه‌جایی ۲۵۷ هزار و ۴۵۷ نفر مسافر در سفر‌های نوروزی شاهد رشد ۲۵ درصدی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته پس از محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا سفر‌های هوایی به مقصد کیش افزایش یافته است، اظهار داشت: فرودگاه بین المللی کیش در طول سفر‌های نوروزی، با کسب سهم ۱۰.۵۷ درصدی از نمودار سهم پرواز‌های فرودگاه‌های کشور در نشست و برخاست پروازها، به عنوان سومین فرودگاه پرتردد کشور ثبت شده است.

وی اظهار کرد: فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، کیش به ترتیب در لیست فرودگاه‌های کشور رتبه‌های نخست نشست و برخاست پرواز‌ها و جابجایی مسافر را در ایام نوروز ۱۴۰۱ کسب کردند.

محمدی با بیان اینکه در چهار فرودگاه پر تردد مهرآباد، مشهد، کیش و شیراز بیش از ۱۰ هزار پرواز در ایام نوروز انجام شده است، افزود: براساس آمار بیش از یک پنجم پرواز‌ها و جابجایی مسافر در فرودگاه بین المللی کیش به ثبت رسیده است.

فرودگاه کیش سومین فرودگاه پر تردد کشور
| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.